ق.س.د: در ٢۴ ساعت ٧٨ تبهکار کشته شدند

ق.س.د اعلام کرده است که در نتیجه جنگی که تمام مناطق مرزی با ترکیه در جریان است از دیشب تا غروب امروز ٧٨ سرباز ترکیه و تبهکاران وابسته به آنکارا کشته شده‌اند. در مبارزه با اشغالگران ٢٠ مبارز ق.س.د و ١۵ غیرنظامی به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

   مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک (ق.س.د) بیلان جنگ روژاوا علیه اشغالگران در روز ١۴ اکتبر را منتشر کرد.

   بنابر گزارش مرکز اطلاع‌رسانی ق.س.د مبارزان در اطراف روستای عسکریه بخش سلوک گرسپی در جنگ با اشغالگران ١٠ تبهکار را از پای درآورده‌اند.

   در عملیات علیه تبهکاران در اطراف دیرک هم سه تبهکار و در سریکانی هم هشت تبهکار کشته شده‌اند. ق.س.د اعلام کرد که در بمباران وحشیانه غیرنظامیانی که به سریکانی آمده بودند دست ‌کم ١٢ غیرنظامی به شهادت رسیده و ۶۴ غیرنظامی دیگر به سختی زخمی شده‌اند.

​​​​​​​   در حمله نیروهای ق.س.د به مواضع ارتش ترک که کوبانی را هدف آتش توپخانه‌ قرار داده بودند سه سرباز ترکیه کشته شدند.

​​​​​​​   ق.س.د اعلام کرده است که تا غروب امروز (دوشنبه ١۴ اکتبر/ ٢٢ مهرماه) در مجموع ٢٠ مبارز و ١۵ شهروند به شهادت رسیده و ۵٨ مبارز و ۶۴ غیرنظامی زخمی شد‌ه‌اند.

​​​​​​​   ق.س.د. افزوده است که در این مدت ٧٨ سرباز ترکیه و تبهکاران وابسته به آنکارا به هلاکت رسیده و ٢٨ اشغالگر زخمی شده‌اند.