ق.س.د: ۹۵ نظامی و تبهکار ترکیه کشته شده‌اند

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک ـ ق.س.د با انتشار بیانیه‌ای آمار درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در عفرین را اعلام کرد

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه‌ی دمکراتیک ـ ق.س.د با انتشار بیانیه‌ای آمار درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته در عفرین را اعلام کرد

 

ق.س.د اعلام کرده که طی درگیری‌های ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۹۵ نظامی و تبهکار نیروهای اشغالگر ترکیه به هلاکت رسیده‌اند.

 

متن بیانیه‌ی ق.س.د به شرح زیر است:

باوجود اعلام آتش‌بس در سوریه از سوی شورای امنیت بین‌الملل، ارتش ترکیه ضمن نادیده گرفتن این تصمیم بین‌المللی به حملات وحشیانه‌ی خود علیه مناطق عفرین ادامه می‌دهد. ارتش اشغالگر ترکیه با بکارگیری انواع تکنولوژی نظامی درصدد قتل‌عام خلق عفرین است. نیروهای ما نیز در چارچوب حق دفاع مشروع به حملات آنها پاسخ می‌دهند.

 

شهر عفرین

از روز گذشته میان نیروهای ما و ارتش اشغالگر ترکیه در اطراف روستای "خالتا" درگیری سختی در جریان است و در این درگیری‌ها یک خودروی "دوشکا"ی متعلق به ارتش ترکیه منهدم شده و ۳۷ تبهکار ارتش ترکیه به هلاکت رسیدند. همچنین ارتش اشغالگر ترکیه اطراف روستا را بمباران و توپباران کر.

 

جندرس

ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش از روز گذشته با جنگنده‌های هوایی و سلاح‌های سنگین به روستاهای "کَفردَلا"، "فقیرا" و "قوچیما" حمله می‌کنند.

 

بِلبِله

میان نیروهای ما و ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکارانش از شب گذشته تا کنون درگیری سختی در جریان است. همچنین مرکز منطقه‌ی بِلبِله هدف حملات بمباران و توپباران قرار می‌گیرد به گونه‌ای که تا کنون ۲۵۰ توپ به مرکز این منطقه اصابت کرده‌ است. در جریان این درگیری‌ها ۲۷ تبهکار به هلاکت رسیدند.

میان نیروهای ما و اشغالگران در روستاهای "قستل‌خدریه"، "چولَقا" و "خدرا" درگیری سختی در جریان است و در این درگیری‌ها تا کنون ۱۷ نظامی و تبهکار به هلاکت رسیده‌اند.

مابِتا

درگیری سختی در روستای "برمیجه" در جریان است و درنتیجه‌ی آن ۱۴ تروریست به هلاکت رسیده‌اند. همچنین روستای مذکور هدف حملات توپباران و بمباران نیز قرار می‌گیرد.