ه.پ.گ اسامی هفت گریلای شهید را اعلام کرد

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق موسوم به ه.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای کتبی هویت هفت گریلای شهید که در مناطق درسیم، وان و بدلیس به شهادت رسیدند را اعلام کرد

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق موسوم به ه.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای کتبی هویت هفت گریلای شهید که در مناطق درسیم، وان و بدلیس به شهادت رسیدند را اعلام کرد.

 

ه.پ.گ در این بیانیه اظهار داشت:" حکومت نژادپرست ترکیه در سه سال اخیر حملات وحشیانه خود را در برابر خلق ما و نیروهای گریلا افزایش داده و از تمام متدهای غیره اخلاقی برای ضربه زدن استفاده می‌کند. هدف حکومت ترکیه شکستن ارداه خلق و تسلیم گرفتن گریلا می‌باشد. خلق ما و گریلا با تمام وجود در برابر سیاست‌ها و حملات پلید حکومت آ.ک.پ مقاومت کرده و تمام تلاش‌هایش را با شکست همراه کرده است. نژادپرستی آ.ک.پ هرگز نمی‌تواند در برابر مقاومت خلق و گریلا موفق شود و این حکومت ترکیه است که در نتیجه نابود می‌شود.

 

در ماه ژوئن/ خرداد سال جاری هفت تن از گریلاهای ما در مقاومتی والا در استان‌های وان، درسیم و بدلیس شمال کردستان بعد از مبارزه‌ای بی‌همتا در برابر نظامیان اشغالگر ترکیه به شهادت رسیدند.

 

ما همچون ه.پ.گ این شهادت‌ها را به خانواده‌های ایشان و خلق‌مان تسلیت گفته و با آرمان شهدا عهد می‌بندیم که تا رسیدن به پیروزی کامل در برابر استعمارگری دولت ترکیه دست از مقاومت بر نداریم".

 

اسامی گریلاهای شهید بدین گونه می باشد:

کاروان مسلم با کد"کورتای فَراشین"
محل شهادت:درسیم

اَرجان آلتون تاش با کد"مظلوم دوغان"

محل شهادت :درسیم

عثمان اُغور با کد"آرگَش رِناس"

محل شهادت:بدلیس

اورهان اُغور با کد"ژیر آگری"

محل شهادت:بدلیس

سوات آیدن با کد"کَندال آمارا"

محل شهادت:بدلیس

اَسال دوتکانلو میلان با کد"اِرش خوی"

محل شهادت:وان

فاروق سحراوی با کد"فرزاد آواره"

محل شهادت:وان