پیام‌ صلاح‌الدین دمیرتاش به زلزله‌زدگان استان وان

صلاح‌الدین دمیرتاش ریاست مشترک پیشین حزب دمکراتیک خلق‌ها با ارسال پیامی به زلزله‌زدگان الباک، ضمن اظهار تاسف نسبت به وقوع این مصیبت، با خانواده‌های آسیب دیده همدردی نموده و به رهبری جدید حزب خود، تبریک گفت.

 

 

صلاح الدین دمیرتاش ریاست مشترک پیشین حزب دمکراتیک خلق‌ها که در زندان گروه F ادرنه زندانی است در حساب تویتری خود در رابطه با زمین لرزه الباک منطقه وان و برگزاری چهارمین کنگره عادی حزب دمکراتیک خلق‌ها تویتی را منتشر کرد.

فراخوان دمیرتاش برای کمک به آسیب دیدگان

دمیرتاش ضمن اظهار تاسف نسبت به وقوع زمین لزره الباک منطقه وان نوشت: به بازماندگان کسانی که جان خود را از دست داده‌اند تسلیت گفته و برای مجروحان این حاثه آرزوی شفای عاجل دارم. براین باورم که در این روزهای دشوار زمستان باید بیشترین کمک‌ها به آسیب‌دیدگان صورت گیرد.

همزمان با این تویت، صلاح‌الدین دمیرتاش و نماینده پیشین حزب دمکراتیک خلق‌ها، عبدالله زیدان پیام تبریکی را برای رهبری جدید حزب دمکراتیک خلق‌ها منتشر نمودند. در این پیام که از سوی وکلا ارسال شده است آمده است که: از صمیم قلب به خلقمان که روز گذشته با جوش و خروش در چهارمین کنگره حزب دمکراتیک خلق‌ها شرکت نمودند تبریک گفته و از آنها تشکر می‌کنیم. با عشق آنها را در آغوش کشیده و انتخاب روسای جدید را تبریک می‌گوییم. برای آنها آرزوی موفقیت داشته و حمایت خود را از آنان اعلام می‌داریم.