کشته شدن حداقل چهل نفر از نظامیان سوری در ادلب

امروز صبح، گروههای تبهکار با سلاحهای سنگین و ماشینهای بمب‌گذاری شده به یک پایگاه نظامی ارتش سوریه حمله کردند. طبق اطلاعات به دست آمده در نتیجه این حمله، ۴۰ نفر از نظامیان رژیم کشته و ۸۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.

امروز صبح نیروهای تبهکار وابسته به رژیم ترک در ادلب، حمله وسیعی را علیه نیروهای اسد انجام دادند. خبرگزار دولتی سانا در این رابطه اعلام نمود که این حمله از طریق ماشینهای بمب‌گذاری شده انجام شده است. ناظران سوری در این رابطه گفتند که در این حمله حداقل ۴۰ نظامی سوری کشته و ۸۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.

نبرد ادلب بین نیروهای رژیم سوریه و گروههای تبهکار وابسته به دولت ترک روز به روز سنگین‌تر می‌شود. در این چارچوب روز گذشته رژیم سوریه سنگرهای تبهکاران را در مناطق ادلب و حلب از طریق هلیکوپتر با شدت بمباران نمود. در رابطه با این موضوع سازمان دیده‌بان حقوق بشر سوریه که مرکز آن در لندن است با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۰۰ حمله هوایی صورت گرفته است. گروههای تبهکار وابسته به دولت ترک که به دلیل حملات هوایی در تنگنا واقع شده‌اند، امروز صبح مراکز ارتش سوریه را مورد هدف قرار دادند.

طبق اطلاعات بدست آمده، حملات امروز تبهکاران یکی از دشوارترین حملات اخیر بوده است. مرکز توافق روس که در پایگاه نظامی حمیمیم قرار دارد در رابطه با این حملات بیانیه‌ای را منتشر نموده است. طیق این بیانیه، در نتیجه این حملات، ۴۰ نظامی رژیم سوریه کشته شده و ۸۰ نفر نیز مجروح شده‌اند.

آژانس رسمی دولت رسمی سوریه (سانا) نیز این حملات را تایید کرد، اما در رابطه با نتایج حملات اطلاعاتی را منتشر نکرده است.