کشته و زخمی شدن ١٣ تبهکار دولت غاصب ترک در عفرین و مارع

​​​​​​​نیروهای رهایی‌بخش عفرین در بیانیه‌ای اعلام کردند که در نتیجه عملیات نیروهای آنان در عفرین و مارع ٧ تبهکار رژیم ترک کشته و شش تبهکار دیگر زخمی شدند.

مرکز خبررسانی نیروهای رهایی‌بخش عفرین در گزارشی از تداوم حملات علیه اشغالگران عفرین و مارع خبر داده است.

 

برپایەی گزارش این مرکز نیروهای رهایی‌بخش روز ۵ آوریل/١۶ فروردین همزمان اشغالگران را در عفرین و مارع هدف چندین عملیات قرار داده و ٧ تبهکار دولت ترک را کشتند و شش تبهکار را هم زخمی کردند.

 

 در نتیجه عملیات‌ روز ۵ آوریل/١۶ فروردین توسط مبارزان در مسیر جاده مابین روستاهای کیماره و براده منطقه‌ی شیراوا در عفرین خودرو نظامی گروهک تروریستی فرقة الحمزة هدف قرار گرفت. در این حمله خودرو مذکور به تمامی منهدم شد، سه تبهکار کشته و دو تبهکار زخمی شد‌ه‌اند. نیروهای رهایی‌بخش عفرین سپس تبهکارانی را که برای انتقال جسد به محل عملیات آمده‌ بودند را هدف حمله قرار دادند. در این عملیات هم یک تبهکار رژیم ترک کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

 

در همین روز دو تبهکار دیگر این گروهک در روستای براده منطقه شیراوا طی عملیاتی کشته و سه تبهکار دیگر زخمی زخمی شدند. همچنین یک تبهکار دولت ترک در روستای تل مالد شهرک مارع از سوی تک‌تیراندازان نیروهای رهایی‌بخش هدف قرار داده شد و کشته شد.

 

در نتیجه عملیات نیروهای رهایی‌بخش عفرین در مجموع ٧ تبهکار کشته و ۶ تبهکار دیگر زخمی شده‌اند.