یکصد و ٢١ تروریست داعشی در هجین به هلاکت رسیدند

نیروهای سوریه دمکراتیک آمار درگیری‌های ٢۴ ساعت گذشته را منتشر کرد. طبق این گزارش در نبردهای شبانه روز گذشته ١٢١ تروریست داعش از پای درآمده‌اند. مبارزان همچنین ٣١٢۶ شهروند را چنگ تبهکاران نجات داده و به مناطق امن منتقل کرده‌اند

مرکز خبررسانی نیروهای سوریه دمکراتیک- ق.س.د آمار نبردهای شبانه‌روز گذشته را در عملیات "پایان ترور" منتشر کرد.

 

بنابر گزارش این مرکز مبارزان ق.س.د توانسته‌اند در جبهه باخوزه علاوه بر دفع حملات تبهکاران داعش ضربات سهمگینی را بر آنان وارد کنند. علاوه بر کشته و زخمی‌شدن دهها تبهکار مقادیری سلاح و مهمات هم از سوی مبارزان ضبط شده است.

 

حوالی ظهر دیروز تبهکاران داعش به دلیل شدت درگیری‌ها مجبور به فرار در بخشی از جبهه باخوزه شده‌اند. یگان ویژه کشف و امحای میادین مین دهها مین کاشته شده تبهکاران را خنثی کردند.

 

غروب شنبه مبارزان حمله‌ای را به مقرهای تبهکاران آغاز کردند. تعدادی از تبهکاران در این حمله كشته شده و مابقی پا به فرار گذاشتند. مبارزان در این محور یک کیلومتر دیگر پیشروی کرده و ١٧ موضع جدید احداث کردند.

 

ق.س.د از درگیری چهارساعته در حوالی غروب دیروز در این جبهه خبر داده و می‌گوید که مبارزان آنان توانسته‌اند ضربات مرگباری را بر تروریست‌های داعشی وارد کنند.

 

از سوی دیگر از صبح دیروز درگیری‌های سنگینی در محور هجین رویداده است. در این درگیری‌ها دهها تروریست داعشی از پای درآمده‌اند. عناصر داعش در این محور اسلحه‌ و مهمات خود را رها کرده پا به فرار گذاشته‌اند.

 

مبارزان در این محور دو کیلومتر دیگر را به کنترل خود درآورده و ٣١٢۶ شهروند را از چنگال تبهکاران نجات دادند.

 

ق.س.د اعلام کرده است که در این درگیری‌ها تعدادی از مبارزان آنان زخمی شده و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

 

ق.س.د در پایان گزارش آمار کشته‌های داعش در شبانه‌روز گذشته را ١٢١ تن بیان کرد. همچنین ۴۴ سنگر تبهکاران منهدم و یک خودرو مین‌گذاری شده منفجر شده است. ائتلاف ضد داعش هم پنجاه بار مواضع آنان را درهم کوبیده است.