ی.پ.گ از به هلاکت رسیدن شش تبهکار دیگر ترکیه در عفرین اشغالی خبر داد

مرکز خبررسانی یگان‌های مدافع خلق احلام کرد که مبارزان آنان در بخش‌های شرا و بلبله عفرین غصب‌ شده علیه اشغالگران سلسله عملیاتی را انجام داده‌اند. در این عملیات گریلایی شش تبهکار دیگر رژیم ترک از پای درآمده‌اند

مرکز خبررسانی ی.پ.گ در اطلاعیه‌ای از عملیات روز گذشته نیروهای خود در منطقه شرا خبر داده است.

 

ی.پ.گ اعلام کرد که یکی از یگان‌های آنان روز جمعه (١۴ دسامبر/ ٢٣ آذرماه) در عملیاتی علیه مقر نظامی گروهک تبهکار فیلق‌الشام واقع در میان روستاهای دیرسوان و نبی‌هوری بخش شراوای عفرین عملیاتی گریلایی صورت داده‌اند. در این حمله غافلگیرکننده چهار تبهکار رژیم ترک از پای درآمدند و پنج تبهکار دیگر زخمی شدند.

ی.پ.گ افزوده است که در همین روز یگان‌های آنان در روستای قستله مقداد واقع در بخش بلبله حومه عفرین خودرو نظامی تبهکاران سلطان مراد وابسته به میت ترکیه را هدف تله انفجاری قرار داده‌اند و در نتیجه آن دو تبهکار این گروهک کشته و دو تبهکار دیگر هم زخمی شده‌اند.

مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ در هفته گذشته هفت عملیات گریلایی را علیه اشغالگران عفرین به انجام رسانده‌اند. وسعت حملات و ضربات سهمگین مبارزان روژاوا دولت غاصب ترک و تروریست‌هایش را وادار کرده بود تا در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه گذشته در تمام مناطق اشغالی شمال غربی سوریه شرایط اضطراری برقرار شود.