ی.پ.گ از چهار محور اشغالگران عفرین را هدف قرار داد

مبارزان ی.پ.گ در بخش‌‌های جندرس، راجو، مباتا و شرا تبهکاران وابسته به رژیم ترک را هدف قرار داده و تعدادی از تبهکاران را به هلاکت رسانده‌اند

به گفته مرکز اطلاع‌رسانی یگانهای مدافع خلق از تداوم عملیات بر ضد اشغالگران عفرین سخن به میان آورده است. اعلام شد که مبارزان از چهار منطقه به تبهکاران حمله کرده‌اند.

 

طبق گزارش مبارزان در ٢١ شهریور/ ١٢ سپتامبر یکی از مراکز تبهکاران رژیم ترک در مرکز بخش جندرس را هدف حمله قرار داده‌اند که در آن شش تبهکار از جمله یک ارتشی ترک به هلاکت رسیده‌ است.

 

در همین روز دو تبهکار وابسته به ترکیه در کمین مبارزان ی.پ.گ در روستای عمرا حومه بخش مباتا کشته شدند و یک تبهکار هم زخمی شد.

 

ی.پ.گ از عملیات دیگری علیه تبهکاران در روستای بربن بخش راجو سخن به میان آورده است. در این عملیات یک تبهکار از پای درامده و اسلحه وی به دست مبارزان افتاده است.

 

از سوی دیگر یگانی از مبارزان در روستای زیتونک بخش شرا در برابر گروهی از تبهاکران رژیم ترک عملیاتی را به انجام رساندند. ی.پ.گ می‌گوید که جزئیات بیشتری از عملیات مذکور در دست نیست.

 

تبهکار تابعه ایتالیا بازداشت شد

بنابر گفته منابع ی.پ.گ در عملیاتی ویژه یک تبهکار با تابعیت ایتالیا دستگیر شده است. اعلام شد که وی از مسئولین تبهکاران می‌باشد. انتظار می‌رود که ی.پ.گ در ساعات آتی جزئیات بیشتری را با افکار عمومی در میان گذارد.