ی.پ.گ اسامی هشت تن از مبارزان شهید را اعلام کرد

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی یگان‌های مدافع خلق موسوم به ی.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای کتبی اسامی هشت تن از مبارزان شهید را اعلام کرد

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی یگان‌های مدافع خلق موسوم به ی.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای کتبی اسامی هشت تن از مبارزان شهید را اعلام کرد.

 

بیانیه کتبی ی.پ.گ بدین شرح می باشد:" مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ در برابر اشغالگری دولت نژادپرست ترکیه و گروه‌های تبهکارانش مقاومتی تاریخی را نشان داده و ضربات سنگینی را بر آن‌ها نیز وارد کردند. ارتش غاصب ترکیه که یارای مقاومت در برابر مبارزان ما در درگیری‌های زمینی را نداشته، با بهره‌گیری از تسلیحات پیشرفته نظامی اقدام به حمله می‌کرد.

 

مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ باوجود این نیز هرگز دست از مقاومت و مبارزه برای دفاع از خلق‌های موجود در کانتون عَفرین برنداشته و بارها از خلق خود دفاع کردند.

 

هشت تن از رفقای ما با روحیه ای مبارزگر در برابر نژادپرستی مقاومت کرده و تا آخرین نفس‌های خود نیز مبارزه را اساس قرار دادند و به شهادت رسیدند. ما همچون مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ شهادت این رفقا را به خانواده‌های ایشان تسلیت گفته و عهد می‌بندیم تا رسیدن به هدف شهدا هرگز از مقاومت دست برنداریم".

 

شناسنامه شهدا بدین شرح می‌باشد:

یوسف چَلَبی با کد"آندوک آمد"

جَیلان کزل تپه با کد"آریَن کوچَر"

زینب دینلار با کد"آزادی کردستان"

مزگین باران با کد"بوتان توته"

مزگین توگوچ با کد"دلال قوسَر"

مصطفی کلنج با گد"سَرحَد کولو"

نَدیم اونَر با کد"سیدار شَر"

احمد کاپلان با کد"شَروان اورفا"