ی.پ.گ در عفرین؛ چهار تبهکار رژیم تروریستی ترکیه از پای درآمدند

​​​​​​​نیروهای ی.پ.گ/ی.پ.ژ به عملیات گریلایی علیه ارتش ترک و تبهکاران آن در عفرین اشغالی ادامه می‌دهند. مبارزان در با کارگذاشتن سه تله انفجاری، ۴ تبهکار رژیم تروریستی ترکیه را از پای درآوردند

مرکز خبررسانی یگان‌های مدافع خلق اعلام کرده است که مبارزان آنان در چهارچوب دومین مرحله مقاومت دوران در عفرین، در مرکز این شهر و اطراف جندرس و بلبله سه عملیات انهدامی را علیه سربازان ارتش غاصب ترک و گروههای تبهکارش با موفقیت به انجام رسانده‌اند.

طبق اطلاعیه یکی از یگان‌های ی.پ.گ روز جمعه ١۶ آذر/٧ دسامبر در حوالی روستای دیبلوت بخش جندرس اقلیم عفرین علیه خودرو نظامی متعلق به تبهکاران احرارالشام رژیم ترک عملیاتی انهدامی صورت داده‌اند، در این عملیات دو تروریست وابسته به آنکارا به هلاکت رسیده‌اند.

 

روز گذشته (شنبه ١٧ آذر/ ٨ دسامبر) در غربی مرکز شهر عفرین، مبارزان علیه خودرو تبهکاران گروهک احرارالشرقیه عملیاتی را به انجام رسانده‌اند. در این حمله خودرو تبهکاران منهدم شد و سرنشینان آن کشته و زخمی شدند. از تعداد دقیق کشته و زخمی‌های تبهکاران رژیم ترک اطلاع دقیقی در دست نیست.

در همین روز یکی از یگان‌های ی.پ.گ در مسیر جاده روستای شخورزه از توابع بخش بلبله یک خودرو نظامی گروهک تبهکار سلطان مراد وابسته به رژیم ترک را هدف قرار داده و منهدم کردند. در این حمله غافلگیرانه دو تروریست به هلاکت رسیده‌اند.