ی.پ.گ: سه ارتشی ترک و دو تبهکار آنان در عفرین به هلاکت رسیدند

​​​​​​​مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ به عملیات علیه اشغالگران عفرین ادامه می‌دهند. در تازه‌ترین عملیات‌های مبارزان سه ارتشی رژیم غاصب ترک و دو تبهکار وابسته به آنان از پای درآمده‌اند

مرکز خبررسانی یگان‌های مدافع خلق در مورد عملیات‌‌های اخیر مبارزان گزارشی را منتشر کرد.

 

در این گزارش آمده است که مبارزان در چهارچوب دومین مرحله مقاومت دوران به حملات علیه نظامیان رژیم غاصب ترک و تبهکاران وابسته به آنکارا ادامه می‌دهند.

 

طبق گزارش روز ۵ دسامبر/ ١۴ آذرماه یگانی از مبارزان علیه یکی از مقرهای ارتش ترک در مابین مناطق شرا و شراوا عملیاتی صورت داده‌اند. در نتیجه درگیری‌ها سه ارتشی ترک به هلاکت رسیده‌اند.

 

ی.پ.گ اعلام کرده است یکی از مبارزان در پس از نبردی قهرمانانه در این عملیات به شهادت رسیده‌ که مشخصات آن را در اطلاعیه‌ای جداگانه با افکار عمومی در میان خواهد گذاشت.

 

از سوی دیگر در ششم دسامبر/ ١۵ آذر در عملیات مبارزان علیه گروهک سلطان مراد وابسته به رژیم تروریستی ترکیه یک تبهکار کشته و یک تن دیگر زخمی شده است.

 

ی.پ.گ در پایان از کشته شدن یک تن دیگر از تبهکاران زخمی درگیری روز ٣ دسامبر/ ١٢ آذر در بخش جندرس خبر داده و می‌گوید طبق گزارش رسیده یکی از هشت زخمی گروهک احرار الشام بدلیل شدت جراحت به هلاکت رسیده و تعداد کشته‌های این عملیات به ٧ نفر افزایش یافته است.