ی.پ.گ مشخصات ۳ شهید خود را اعلام کرد

مرکز اطلاع رسانی نیروهای ی.پ.گ در بیانیه‌ای کتبی مشخصات سه مبارز شهید خود را منتشر کرد و اعلام نمود : نیروهای ق.س.د با پیشاهنگی مبارزان ی.پ.گ و ی.پ.ژ در رقه و شمال دیرالزور پیشروی های قابل ملاحظه ای داشته‌اند و همزمان با آن نیز ...

مرکز اطلاع رسانی نیروهای ی.پ.گ در بیانیه‌ای کتبی مشخصات سه مبارز شهید خود را منتشر کرد و اعلام نمود : نیروهای ق.س.د با پیشاهنگی مبارزان ی.پ.گ و ی.پ.ژ در رقه و شمال دیرالزور پیشروی های قابل ملاحظه ای داشته‌اند و همزمان با آن نیز در سراسر مرزهای روژآوا ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن با حملات خود سعی در کُند کردن سرعت پیشرویهای مبارزان دارند

 

در ادامه این بیانیه آمده است: در عملیات موسوم به تندباد جزیر یکی از رفقای ما به نام "آراس کوبانی" که اصالتا از خلق عرب است، در ١۶ مهر به شهادت رسیده است.

 

همچنین دو تن از رفقای ما به نام های "جودی آرارات" و "فرید عفرین" در رویدادهایی جداگانه جان خود را از دست داده و به کاروان جانباختگان راه آزادی پیوستند .

 

مرکز اطلاع رسانی نیروهای ی.پ.گ در بیانیه ی خود ضمن ابراز تسلیت به خانواده ی این مبارزان شهید بر تداوم راه شهیدان اعلام وفاداری نمود .

 

مشخصات سه مبارز شهید به شرح زیر است :

 

 

  نام : احمد سعد مخلف

  کد سازمانی : آراس کوبانی

  محل تولد: تل حمیص

  زمان و مکان شهادت : ١۶ مهر ١٣٩۶ / دیرالزور

 

 

 

  نام : محمد جمیل

  کد سازمانی: جودی آرارات

  محل تولد: تربسپی

  زمان و مکان شهادت : ١۶ مهر ١٣٩۶ / تربسپی

 

 

 

  نام: جگر حسن

  کد سازمانی: فرید عفرین

  محل تولد: مابات عرب

  زمان و مکان شهادت: ١٧ مهر ١٣٩۶ / مراناز