ی.پ.گ یازده غاصبگر دیگر در عفرین اشغالی را به کام مرگ فرستاد

مبارزان ی.پ.گ در عفرین به عملیات گریلایی علیه سربازان غاصب رژیم ترک و تبهکاران وابسته به وی ادامه می‌دهند. در نتیجه این عملیات‌ها ١١ نظامی و مزدور ترکیه به هلاکت رسیدند

مبارزان ی.پ.گ در عفرین به عملیات گریلایی علیه سربازان غاصب رژیم ترک و تبهکاران وابسته به وی ادامه می‌دهند. در نتیجه این عملیات‌ها ١١ نظامی و مزدور ترکیه به هلاکت رسیدند

 

مرکز خبررسانی یگانهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم عملیات نیروهای خود طی روزهای پنجم لغایت هشتم ژوئیه در بخش‌های راجو، جندرس، عطمه، بلبله، شرا و مابتا خبر داده است. به گفته این مرکز در حملات مذکور دست‌کم ١١ ارتشی و تبهکار اشغالگر به هلاکت رسیده‌اند.

طبق گزارش مرکز خبررسانی ی.پ.گ تک‌تیراندازان مبارز روز پنجم ژوئیه/ ١۴ تیرماه یک تبهکار را در ارتفاعات مابین جندرس و عطمه به هلاکت رسانده‌اند.

 

روز ششم ژوئیه/١۵ تیرماه هم سه تبهکار عضو گروهک فرقه الحمزه در مسیر جاده عفرین به راجو کشته شده‌اند.

روز هفتم ژوئیه حین کنترل راه از سوی مبارزان در دشت‌های مابین بلبله یک خودرو متعلق به فرماندهی "نیروهای ویژه" تبهکاران شناسایی و متوقف گردید. یکی از سرنشینان خودرو محمد السلیمان از سرکرده‌های تبهکاران به هلاکت رسید و برخی مدارک سازمانی گروه وی به دست مبارزان ی.پ.گ افتاده است.

مبارزان ی.پ.گ همان روز علیه ایست بازرسی گروه تبهکار عصفه الشمال را در تپه قستله هدف قرار داده و دو تبهکار به نام‌های عمر کینوفه و ابراهیم کینوی را به کام مرگ فرستادند.

 

عصر همان روز هم دو ارتشی ترک حین عبور با خودرو زرهی در جاده مواصلاتی مابین راجو- عفرین کشته شدند.

 

مبارزان ی.پ.گ روز هشتم ژوئیه/ ١٧ تیرماه کاروان خودروهای زرهی متعلق به ارتش ترکیه را در حوالی مابتا هدف قرار داده و در نتیجه یک ارتشی ترک و یک تروریست وابسته به رژیم ترکیه از گروه احرار الشرقیه را به هلاکت رسانده‌اند.

 

به گفته مرکز خبررسانی ی.پ.گ از آغاز درگیری با اشغالگران عفرین در ٢٠ ژانویه/ ٣٠ دیماه ١٣٩۶ تاکنون، ٢۵١۵ ارتشی ترک و مزدوران آن از پای درآمده‌اند.