ی.پ.گ: ۵۴ ارتشی و تبهکار رژیم ترکیه طی یکماه در عفرین از پای درآمدند

مرکز اطلاع رسانی یگانهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای بیلان درگیری مبارزان را در ماه گذشته میلادی اعلام کرده است. بنابر این گزارش در ماه ژوئیه ۵۴ ارتشی ترک و تبهکار وابسته به آن در حملات مبارزان کشته شد‌ه‌اند.

مرکز اطلاع رسانی یگانهای مدافع خلق با صدور اطلاعیه‌ای بیلان درگیری مبارزان را در ماه گذشته میلادی اعلام کرده است. بنابر این گزارش در ماه ژوئیه ۵۴ ارتشی ترک و تبهکار وابسته به آن در حملات مبارزان کشته شد‌ه‌اند. ی.پ.گ از شهادت ٨ مبارز در این برهه زمانه خبر داده است.

 

مرکز خبررسانی یگانهای مدافع خلق بیلان درگیری با اشغالگران و گروههای تبهکار را در عفرین و مناطق حومه طی ماه ژوئیه منتشر کرده است.

 

در اطلاعیه تأکید شده است که درگیری با غاصبگران و گروههای تبهکار تحت فرمان رژیم ترکیه با تمام قدرت ادامه دارد.

 

طبق گزارش مبارزان در ماه ژوئیه ٢٢ بار علیه اشغالگران و تبهکاران وابسته به آنان عملیات صورت داده‌اند. در این حملات ۵۴ ارتشی ترکیه و تبه‌کار به هلاکت رسیده و ١۶ تن هم زخمی شده‌اند. اعلام شد که از ۵۴ کشته، ٢٣ ارتشی ترکیه و ٣١ تبهکار بوده‌اند.

 

ی.پ.گ اعلام کرده است که هفت مبارز هم در نهایت قهرمانی علیه اشغالگران ایستادگی کرده و به صفوف شهیدان راه آزادی پیوسته‌اند.

 

همچنین حملات اشغالگران به زخمی شدن دو غیرنظامی منجر شده و زیان‌های فراوانی را به مزارع روستائیان وارد کرده است.

 

یگانهای مدافع خلق در پایان به شهادت یک مبارز خود در طی عملیات نیروهای سوریه دمکراتیک حین پاکسازی مناطق دیرالزور سخن به میان آورده است.