۹ نظامی و تبهکار ارتش اشغالگر ترکیه در عفرین کشته شدند

نیروهای ی.پ.گ/ی.پ.ژ طی عملیاتی، ۹ تبهکار و نظامی ارتش اشغالگر ترکیه در عفرین را به هلاکت رساندند.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق ـ ی.پ.گ طی بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای آنها از تاریخ ۲۹ ژوئیه تا ۲ آگوست سه عملیات را علیه ارتش اشغالگر ترکیه و تبهکاران وابسته به آن انجام داده‌اند.

 

در بیانیه‌ی ی.پ.گ همچنین تصریح شده که در این عملیات‌ها دستکم ۹ تبهکار و نظامی ارتش ترکیه کشته شده‌اند.

بر اساس بیانیه‌ی ی.پ.گ، مبارزان در تاریخ ۲۹ ژوئیه/٧ مرداد در منطقه میان دو روستای فاترتن و بیرج حیدر از توابع شراوای عفرین، یک خودروی نظامی تبهکاران احرارالشام را هدف قرار داده‌اند. در این عملیات اتومبیل تخریب شده و تعداد کشته‌ها و زخمی‌های آن مشخص نیست.

 

در ادامه‌ی بیانیه‌ی ی.پ.گ آمده است که نیروهای ی.پ.گ در روز ۳۰ ژوئیه/٨ مرداد گروهی از تبهکاران لیواحمزه را در روستای باسوتی از توابع شراوای عفرین با موتور‌سیکلت انتحاری هدف حمله قرار دادند. در این عملیات، ۴ تبهکار و یک نظامی ارتش ترکیه کشته شده و یک نظامی دیگر نیز زخمی شد.

 

ی.پ.گ همچنین در پایان بیانیه‌ی خود اعلام کرده که در روز ۲ آگوست/۱١ مرداد نیز مبارزان ی.پ.گ/ی.پ.ژ در روستای کیمارا از توابع شراوای عفرین، عملیاتی را علیه یک خودروی زرهی نظامیان ترکیه به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات، یک نظامی و ۳ تبهکار ارتش ترکیه کشته شده و یک تبهکار نیز زخمی شد.