٢ شروان ق.س.د در کمپ الهول به شهادت رسیدند

ق.س.د اعلام کرد تبهکاران داعش با پوشیدن لباس زن در کمپ الهول به شروان‌های آنها حمله کرده‌اند. در این حمله ٢ شروان به شهادت رسیده‌اند.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای سوریه دمکراتیک (ق.س.د) در رابطه با شهادت ٢ شروان در کمپ الهول اطلاعیه‌ای را در وبسایت رسمی خود منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:"شب گذشته در جنگ علیه یک هسته مسلح داعش در بخش ۵ کمپ الهول که لباس مبدل زنان را بر تن کرده بودند ٢ شروانمان به سختی زخمی شدند و به دلیل شدت جراحات به شهادت رسیدند.

یک هسته تروریستی تبهکاران داعش متشکل از ٧ تبهکار از جمل ٢ زن بودند تلاش کردند از کمپ فرار کنند. نیروهای امنیت داخلی با پشتیبانی نیروهای ما در عملیاتی برای دستگیری آنان اقدام کرد. هسته تروریستی پس از آنکه توسط مبارزانمان محاصره شدند اقدام به تیراندازی کورکورانه به اطراف خود کردند. نیروهای ما نیز به آنان پاسخ دادند. در نتیجه جنگ یک تبهکار که لباس زنان بر تن داشت کشته شد و ۶ تبهکار دیگر از جمله ٢ زن داعشی دستگیر شندد. همچنین ٢ قبظه سلاح کلاشینکوف و یک کمربند انفجاری ضبط شدند.

نیروهای ما با حضور در عملیات انسانی و امنیتی، یکبار دیگر اعلام می‌دارند که پشتیبانی لازم را از نریوهای امنیت داخلی ادامه می‌دهند تا اهداف این عملیات محقق شوند و ساکنان کمپ از بلا و ترور عناصر هسته‌های داعش نجات یابند."

مرکز رسانه‌ای ق.س.د متعاقبا هویت دو شروان شهید را به اطلاع افکار عمومی می‌رساند.