حسین کوچر: اگر جنگی رخ دهد این خاک به گورستان دشمن بدل می‌شود

یک فرمانده نیروهای سوریه دمکراتیك در واکنش به تهدیدهای نظامی ترکیه هشدار داد اگر چنین حمله‌ای انجام شود مناطق تحت حفاظت قسد گورستان دشمن خواهد بود. او به حکومت فاشیستی ترکیه تذکر داد که سرنوشت آن جدای از عاقبت داعش نخواهد بود.

حسین کوچر، فرمانده نیروهای سوریه دمکراتیک (ق.س.د) اظهار کرد، ترکیه در سال‌های گذشته به مرکزی برای استقرار گروههای تبهکار بدل شد و حالا که به فکر نجات از وجود آنهاست، می‌خواهد با کوچاندن ساکنین بومی، این تبهکاران را در مناطق ما اسکان دهد و با تغییر بافت جمعیتی به مقاصدش برسد.

این فرمانده نیروهای سوریه دمکراتیک با یادآوری آنکه جنگ به بخشی از زندگی روزمره مردم منطقه بدل شده است گفت هیچ نیرویی در جهان نمی‌تواند مردمی را شکست دهد که با رویکرد انقلابی فرزندانشان، داعش را نابود کردند.

او گفت یا در خاکمان با عزت زندگی می‌کنیم و یا با عزت می‌میریم. ولی قبول نمی‌کنیم که مردم ما آواره شوند و در کمپ‌ها زندگی کنند. کوچاندن این مردم که سالهاست برای آزادی می‌کوشند دیگر بس است. وقت آن رسیده که این مردم با فرزندانشان که در خندق‌ها موضع گرفته‌اند یکی شوند.

حسین کوچر با بیان آنکه شرایط مانند سابق نیست و آنها از تجربه و آمادگی بیشتری برای دفاع برخوردارند گفت: ورود نظامی به مناطق ما به معنای پایان اردوغان و رژیم او خواهد بود. اگر جنگی رخ دهد، نتیجه بر خلاف تصوراتشان می‌شود. ما با اتکای به مردم خود پیروز می‌شویم.