نیروهای رهایی‌بخش عفرین: ١۴ اشغالگر کشته و ١٠ اشغالگر زخمی شدند

شروان‌های عفرین در سلسله عملیات‌هایی علیه رژیم تبهکار ترکیه ١۴ نظامی و مزدور ترک را به هلاکت رساندند و ١٠ اشغالگر را زخمی کردند.

مرکز خبررسانی نیروهای رهایی‌بخش عفرین (HRE) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات شروان‌های خود را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"ارتش اشغالگر ترک و تبهکارانش اخیرا حملات خود به مناطق ما را تشدید کردند. بویژه در این حملات غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند. شماری از هموطنان ما که پس از اشغال عفرین از خاک خود آواره شده‌اند در آوارگی هم با حملات ارتش متجاوز ترک و مزدورانش روبرو می‌شوند. ما مدافعان خلقمان، در مقابل هرگونه حمله اشغالگران می‌ایستیم و از خلقمان و خاکمان دفاع می‌کنیم.

نیروهای ما در پاسخ به حملات اشغالگران در چارچوب دفاع مشروع طی روزهای ٢۴-٢۶ جولای در مناطق شراوا، باب و اعزاز سلسله عملیات‌های نیرومندی را به انجام رساندند.

٢۴ جولای در روستای جلبری منطقه شراوا علیه یک پایگاه ارتش اشغالگر ترک عملیاتی به انجام رسید که طی آن ۴ نظامی اشغالگر ترک کشته شدند و شماری از اشغالگران زخمی شدند. تعداد زخمی‌های دشمن محرز نشده است. در این عملیات به خودروهای زرهی از نوع کرپی، عقرب و تانک صدمه وارد شد.

٢۵ جولای در منطقه باب علیه اشغالگران ٢ عملیات نیرومند به انجام رسید. در نتیجه این عملیات‌ها ٣ مزدور کشته و ۴ مزدور زخمی شدند.

مدتی است که رژیم اشغالرگ ترک در پایگاه‌های خود در مناطق عفرین و اعزاز به سوقیات نظامی ادامه می‌دهد. تحرکات دشمن از سوی نیروهای ما تحت نظر قرار گرفته و روز ٢۶ جولای در وستای کلجبرین شهرک اعزاز علیه پایگاه ارتش اشغالگر ترک عملیات نیرومندی به انجام رسید. در نتیجه این عملیات ٧ نظامیان اشغالگر کشته و ۶ اشغالگر زخمی شدند. در این عملیات تانک، یک توپ و شماری از سنگرهای دشمن منهدم شدند. به یک خودرو زرهی از نوع رئو صدمه وارد شد.

در نتیجه این عملیات‌ها در طی ٣ روز در کل ١١ نظامی ترک و ٣ مزدور آنها به هلاکت رسیدند، حداقل ۶ نظامی ترک و ۴ مزدور زخمی شدند."