اعلام مشخصات سه گریلای شهید در هفتانین و جودی

مرکز خبررسانی ه.پ.گ مشخصات ۳ گریلای جانباخته در عرصه‌های هفتانین و جودی را اعلام کرد

   مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای مشخصات ۳ گریلای شهید در عرصه‌های جودی و هفتانین را اعلام کرد.

   در بیانیه‌ی ه.پ.گ آمده است، "در اطلاعیه‌ی روز ۲۴ آگوست / ۲ شهریور اعلام کرده بودیم که روز ۲۱ آگوست/ ۳۰ مرداد در تپه چولیا در کوهستان جودی در شرنخ نیروهایمان عملیاتی را علیه یگان‌های عملیاتی به انجام رسانده، بر سر تعداد بسیاری از اجساد نظامیان رفته و ضربات مهلکی را بر دشمن وارد ساختند. پس از این عملیات در ساعات عصر در نتیجه‌ی حملات هوایی ارتش اشغالگر ترکیه ،‌۲ تن از رفقایمان به شهادت رسیدند. رفقایمان عادل و سرحد در عملیات تپه چولیا علیه دشمن با روحیه‌ی ۱۵ آگوست پیکار نمودند، بر سر دشمن رفته و سلا‌ح‌های آنان را ضبط نمودند."

   در ادامه بیانیه آمده است، "در اطلاعیه‌ی ۲۶ آگوست/ ۴ شهریور به افکار عمومی اعلام کرده بودیم که روز ۲۴ آگوست/۲ شهریور ارتش اشغالگر ترکیه منطقه باکتوریا واقع در عرصه هفتانین در مناطق حفاظتی مدیا را بمباران کردند. در نتیجه‌ی این حملات یکی از رفقایمان به شهادت رسید."

  ه.پ.گ در پایان بیانیه‌ مراتب تسلیت خود را به خانواده‌ی گریلاهای شهید و تمامی خلق میهن‌دوست کردستان اعلام داشته و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق نمود.

مشخصات گریلاهای شهید بدین شرح است:

  نام: متین دَگَر

  کد سازمانی: عادل آمد

  محل تولد: شرنخ

  زمان و مکان شهادت:  ۲۱ آگوست ٢٠١٩ – جودی


   نام: محمد صالح دالمش

   کد سازمانی: سرحد بوتان

   محل تولد: شرنخ

   زمان و مکان شهادت:  ۲۱ آگوست ٢٠١٩ – جودی


   نام: محی‌الدین حسویان

   کد سازمانی: پیران مدیا

   محل تولد: سلماس

   زمان و مکان شهادت:  ۲۴ آگوست ٢٠١٩ – هفتانین