انتقال بی‌وقفه کشته و زخمی‌های اشغالگر به رحا

شهر رحا به پایگاه مرکزی حملات اشغالگرانه ترکیه علیه روژاوای کوردستان مبدل شده است و پیاپی اجساد کشته‌های دشمن وارد این شهر می‌شوند

   حملات اشغالگرانه رژیم ترک به شمال و شرق سوریه در هفتمین روز ادامه دارد. تحرکات نظامی ارتش ترک در منطقه پرسوس استان رحا افزایش یافته است. اعلام شد که در فرودگاه نظامی گاپ در استان رحا هلی‌کوپترهای بدون وقفه اجساد کشته‌ و زخمی‌های رژیم ترک را از آمبولانس‌ها تحویل گرفته و به مناطق دیگر منتقل می‌کنند.

تعداد زیادی جنازه منتقل شده‌اند

   اعلام شد که آمبولانس‌ها اجساد کشته و زخمی‌ها را از مناطق مرزی به فرودگاه منتقل کرده و سپس با هلی‌کوپترهای امداد به مناطق دیگر انتقال داده می‌شوند.

​​​​​​​   همچنین بیمارستان‌های عمومی مناطق رحا از سوی دولت کنترل شده است. به مراجعه‌ کنندگان بیمارستان‌ها اجازه عکسبرداری از داخل بیمارستان‌ها داده نمی‌شود.

رفت و آمد بدون وقفه آمبولانس‌ها

​​​​​​​   از سوی دیگر گزارشها از مناطق آکچاکاله و سریکانی باکور حاکیست که به درازای شب انتقال زخمی‌ها به بیمارستان‌های مهمت آکیف و بیمارستان علوم تحقیقات و پزشکی رها بدون وقفه ادامه یافته است. همچنین گفته شد که ماشین‌آلات راهسازی با هدف احداث جاده به ارتفاعات مرزی پرسوس منتقل شده‌اند.