حربه‌ی تازه‌ی سپاه علیه خلق کورد؛ سازماندهی شکارچیان!

بنابه خبرهای کسب شده از سوی خبرگزاری فرات، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای مقابله با جنبش آزادی خلق کورد، درصدد سازماندهی شکارچیان و تاسیس نیرویی جدید برآمده است.

براساس گزارشهای موثق، سپاه پاسداران در راستای مقابله با جنبش آزادیخواهی خلق کورد، درصدد سازماندهی شکارچیان و تاسیس نیرویی جدید برآمده است. در این رابطه سپاه پاسداران تلاش دارد تا با سازماندهی شکارچیان محلی که معمولا افرادی ورزیده و تیرانداز و آشنا به شرایط کوهستانهای روژهلات کوردستان هستند شبکه دیگری از مزدوران محلی را در مقابله با جنبش آزادیخواهی خلق کورد سازمان دهد. خبرهای دیگری نیز در این رابطه حاکی از گسیل عده‌ای از این شکارچیان به مناطق مرزی پاوه، شاهو و کوسالان هستند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با آموزش‌های مرتبط به شرایط استتار و اختفاء و همچنین برگزاری کلاسهای عقیدتی برای این گروه تلاشهای وسیعی را در مناطق دیگر کوردستان نیز بعمل اورده است. گزارشهای دیگری در رابطه با استخدام شکارچیان حیات وحش مناطق ایلام و کرماشان و اعزام آنها به کوهستان‌های شاهو و کوسالان به مرکز خبری فرات نیوز رسیده است. طبق این گزارش‌ها سپاه قصد دارد این شبکه را توسعه بخشیده و با استخدام عده‌ای زیاد از شکارچیان آنان را برای اهداف چرکین خود علیه کوردها مورد استفاده قرار دهد. با اینکه بکارگیری افراد مزدور توسط سپاه پاسداران علیه جنبش آزادیخواهی کوردستان موردی تازه نیست اما رژیم استعمارگر جمهوری اسلامی با این اقدام هم نخواهد توانست به نیات شوم و کثیف خویش علیه خلق کورد دست یابد. مواضع قاطع خلق کورد و خلق‌های آزادیخواه ساکن ایران در قیام‌های دی ٩۶، آبان ٩٨ و سیرک انتخابات اسفند ٩٨ گویای عدم مشروعیت نظام جمهوری اسلامی در روژهلات کوردستان و ایران است.

سپاه علاوه بر ایجاد شبکه‌ای وسیع در راستای مقابله با جنبش آزادیخواهی خلق کورد، اهداف دیگری را از جمله تخریب حیات وحش کوردستان پیگیری می‌کند. لزوم هوشمندی و دقت خلق کوردستان در هر نوع ارتباطی با این شبکه سپاه می‌تواند نقشه‌های ضد کوردی سپاه را خنثی نماید.

لازم به ذکر است که فرماندهی قرارگاه مرکزی یگان‌های مدافع روژهلات کوردستان پیشتر در بیانیه‌ای کتبی ضمن هشدار به سیاست‌ مزدورسازی سپاه پاسداران اعلام کرده بود که عناصر مزدور در صورت دست زدن به اقدامات ننگین "به هیچ وجه از حملات ما در امان نخواهند بود."