دانشگاه علوم پزشکی کرماشان در غیاب دولت از مردم درخواست کمک نقدی کرد

دانشگاه علوم پزشکی کرماشان از مردم برای تهیه‌ی داروهای مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا درخواست کمک نقدی کرد. این در حالی است که جمهوری اسلامی در اثنای چهار دهه حاکمیت بر ایران تمامی دارایی‌های مادی مردم را چپاول کرده‌ است.

امروز شنبه ۲۴ اسفند، دانشگاه علوم پزشکی کرماشان با انتشار اطلاعیه‌ای از مردم برای تهیه‌ی داروهای مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا درخواست کمک نقدی کرد.

در این اطلاعیه، دانشگاه علوم پزشکی کرماشان با انتشار شماره حسابی از مردم خواست تا با واریز کمکهای نقدی خود به این دانشگاه برای خرید دارو و تجهیزات پزشکی لازم برای مقابله با ویروس کرونا کمک کنند.

مشخص است که دانشگاههای علوم پزشکی و بیمارستانها با کمبود دارو و تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا مواجه هستند و رژیم جمهوری اسلامی مانند همه‌ی بحران‌های چهل سال گذشته مردم را کنار گذاشته و هزینه‌ی لازم را به سیستم بهداشتی و درمانی اختصاص نمی‌دهد.

جمهوری اسلامی که بخش اعظم درآمد ایران را به گروههای تروریستی و وابسته به خود در خارج اختصاص می‌دهد، با رخ دادن بحران شیوع ویروس کرونا قادر به تامین هزینه‌های لازم برای مقابله با این بحران نیست و یا ترجیح می‌دهد پول مردم ایران را در جاهایی خارج از ایران صرف کند.