دیدار هیئت کنگره ملی کوردستان با مقامهای عالیرتبه اتحادیه میهنی کوردستان

عصر یکشنبه (١ دسامبر) هیئتی از ک.ن.ک با هرکدام از شاناز ابراهیم احمد، کوسرت رسول و ملا بختیار ملاقات به عمل آوردند

هیئتی از کنگره ملی کوردستان با سرپرستی احمد کاراموش رئیس مشترک و شالاو حفید جانشین روئسای مشترک، اکرم کمال، رامان مجید، مژده عباس و فرهاد دوسکی از اعضای شورای اجرایی کنگره ملی کوردستان با هر کدام از شاناز ابراهیم احمد و کوسرت رسول جانشینان معاون دبیر کل اتحادیه میهنی کوردستان(ی.ن.ک) و ملا بختیار مسئول امور اجرایی کمیته سیاسی ی.ن.ک دیدارهای جداگانه‌ای به عمل آوردند.

ملا بختیار مسئول امور اجرایی پس از ملاقات با هیئت ک.ن.ک به رسانه‌ها گفت:"در مورد وضعیت تازه‌ای که در منطقه جریان دارد بویژه در رابطه با حملاتی که کوردها را هدف قرار داده است گفتگو کردیم. به نظر ما گفتگو میان جریان‌های سیاسی کوردی ضروری است."

وی در ادامه افزود:"کوردها باید با کنار نهادن اختلافات داخلی به همبستگی دست یابند. از هم اکنون باید برنامه‌ریزی کنیم که چگونه حقوق کوردها در قانون اساسی سوریه جای داده شود."

احمد کاراموش رئیس مشترک کنگره ملی کوردستان هم با قدردانی از مواضع اتحادیه میهنی کوردستان و استقبال مسئولین این حزب گفت:"هدف هیئت ک.ن.ک در این مرحله از گفتگو با جریانهای سیاسی کوردستان دستیابی به موضعی مشترک برای مقابله با مخاطراتی است که خلق کورد را تهدید می‌کنند."