ضربه مهلک گریلاهای کوردستان بر ارتش اشغالگر تُرک؛ ٧٩ نظامی از پای درآمدند

نیروهای ه.پ.گ و یژاستار در بخش بازید استان آگری کاروان نظامیان ترکیه را هدف قرار دادند و در عملیاتی غافلگیر کننده دست‌کم ٧٩ ارتشی را از پای دراوردند.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در بیانیه‌ای جزئیات عملیات در منطقه بازید را با افکار عمومی در میان گذاشت.

در بیانیه آمده است:

"نیروهای ما در چارچوب کارزار پیروزی انقلابی که در ایالت سرحد در جریان است، ساعت ٨:۵٠ روز ٢ مارس (١٢ اسفند) کاروان نظامیان ارتش اشغالگر ترک را در مسیر جاده میان بخش بازید و روستای گوربولاک هدف عملیات بزرگ انقلابی قرار دادند. ضربه‌های مهلکی از نزدیک بر دشمن وارد شد و در آن سه اتوبوس و یک خودرو زرهی از نوع کبرا هدف قرار داده شدند. در این حمله دو اتوبوس و خودرو زرهی به تمامی منهدم شدند و اتوبوس دیگر نیز متحمل زیان‌های سنگین شد. همچنین نظامیانی که برای مداخله به منطقه اعزام شدند هدف حمله نیروهای ما قرار گرفتند و علیه آنان تله‌های انفجاری به کار گرفته شد.

در نتیجه این عملیات انقلابی مجموعا ٧٩ نظامی کشته شدند. نیروهای اشغالگر پس از درگیری با استفاده از ده‌‌ها آمبولانس اجساد کشته و زخمی‌هایشان را از منطقه خارج کردند. یگان عملیاتی ما در سلامتی کامل به محل انجام وظایف انقلابی خویش بازگشت."