عملیات گریلایی در جولمرگ و خاکورک

گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار در جولمرگ و خاکورک عملیات‌هایی را علیه ارتش اشغالگر ترکیه به انجام رساندند.

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ درباره‌ی آخرین عملیات نیروهای گریلا، تحرکات نظامی و حملات هوایی دولت اشغالگر ترک اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

  در اطلاعیه‌ی ه.پ.گ آمده است:

  " در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا نیروهایمان روز ۱۲ آگوست/ ۲۱ مرداد علیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیات‌هایی را به انجام رساندند. جزئیات بیشتر درباره‌ی عملیات‌ها بدین شرح است:

  در چله به خودرو نظامی ضربه وارد شد

  در ساعت ۱۵:۵۰ نیروهایمان علیه خودرو نظامی که از منطقه چله در جولمرگ به سوی پایگاه شیکره می‌رفت با تاکتیک تله انفجاری عملیاتی را به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این علمیات به خودرو نظامی ضربه وارد شد، از تعداد کشته و زخمی نیروهای دشمن اطلاعات بدست نیامد. پس از این عملیات ارتش اشغالگر ترکیه با کمک خودروهای زرهی کشته و زخمی‌های خود را منتقل کرد.

  در تپه شکیف یک ارتشی کشته شد

  در ساعت ۲۰ نیروهایمان علیه یگان عملیاتی که در تپه شکیف در خاکورک در مناطق حفاظتی مدیا مستقر شده بودند عملیات‌هایی را انجام دادند. در نتیجه‌ی این عملیات‌ها یک ارتشی کشته و یک تن زخمی شد. پس از عملیات ارتش اشغالگر ترکیه با کمک بالگردهای سیکورسکی کشته و زخمی‌های خود را منتقل کرد.

  تحرکات نظامی در گَوَر

  در شامگاه روز ۱۱ آگوست/ ۲۰ مرداد ارتش اشغالگر ترکیه در منطقه کره‌کور در چارچلا واقع در گَوَر در جولمرگ تحرکاتی نظامی را آغاز کرد. در طی این تحرکات میان نیروهایمان و اشغالگران درگیری دشواری رویداد. این تحرکات تاکنون در منطقه ادامه دارد، در آینده اطلاعات بیشتری را درباره‌ی جزئیات این تحرکات نظامی به اطلاع افکار عمومی خواهیم رساند.

  تحرکات نظامی منطقه الکه پایان یافته و عقب نشینی کردند

  روز ۹ آگوست/ ۱۸ مرداد ارتش اشغالگر ترکیه در منطقه ماسیرو در الکه واقع در شرنخ تحرکاتی نظامی را آغاز کرد.ارتش اشغالگر ترکیه تا شامگاه روز ۱۰ آگوست / ۱۹ مرداد به عملیات تجسسی پرداخته و بدون کسب هیچ نتیجه‌ای عقب نشینی کرد.

  هواپیماهای جنگنده روستای شکفتان در گاره را بمباران کردند

  هواپیماهای جنگنده‌ی ارتش اشغالگر ترکیه در ساعت ۲۳ روز ۱۱ آگوست/ ۲۰ مرداد حومه روستای شکفتان در عرصه گاره در مناطق حفاظتی مدیا را هدف قرار دادند. در نتیجه‌ی این بمباران‌ها هیچ آسیبی به نیروهایمان وارد نشد. "