فرماندهی ی.ر.ک یاد و خاطره شهیدان ژاوه‌رو و کویه را گرامیداشت

شورش آلان فرماندهی یگانهای مدافع خلق روژهلات کوردستان در گفتوگو با خبرگزاری فرات یاد و خاطره شهیدان ژاوه‌رو و کویه را گرامیداشت و از تداوم توطئه‌‌های دشمنان علیه کردهای آزادیخواه سخن گفت

   شورش آلان عضو فرماندهی یگانهای مدافع روژهلات کوردستان(ی.ر.ک) به مناسبت اولین سالروز شهادت گریلاهای کودار در ژاوه‌رو و حمله رژیم غاصب ایران به کویه یاد شهیدان راه آزادی تولهلدان سنه، آرگش کارزان، روژهلات شر و دلوان فدایی و شهدای کویه را گرامیداشت.

   شورش آلان با اشاره به فتنه‌های اشغالگران کوردستان در نشست سه جانبه ایران، ترکیه و روسیه که در شهریور سال گذشته در تهران برگزار شده بود افزود:"هدف اصلی این نشست طراحی توطئه‌ علیه دو نیروی انقلابی روژهلات کوردستان بود که در دو مکان جداگانه هدف قرار گرفتند."

   آلان یادآور شد که اشغالگران موج تازه‌ای از حمله به خلق کورد را در پیش گرفته‌اند زیرا چشم دیدن کسب دستاورد از سوی خلقمان را ندارند. به همین دلیل در منطقه ژاوه‌رو استان سنه اطلاعات رژیم و سپاه صابرین و چندین مزدور و خائن محلی با هدف جلوگیری از گسترش جنبش آپویی به گریلاهای کودار حمله کردند.

   شورش آلان خاطرنشان کرد:"این رفقا اعضای پیشاهنگ و فرمانده‌های فداکار و دلسوز خلق کورد بودند و در تمام مراحل سخت بدون تردد به وظایف انقلابی خویش عمل کردند. این رفقا در مناطق هورامان، پاوه، سنه، کامیاران، مریوان و کرماشان و بالاخص بر خلقمان در منطقه ژاو‌ه‌رو تأثیر شگرفی را بر خلق نهاده بودند."

   آلان اظهار کرد که تنها راه دستیابی به پیروزی و تحقق آزادی پافشاری و صیانت از ارزش‌هایی است که توسط شهیدان فراهم گشته‌اند.

   شورش آلان عضو فرماندهی یگانهای مدافع روژهلات کوردستان در خاتمه سخنانش جوانان میهن‌دوست، انقلابی و آزادیخواه روژهلات کوردستان و ایران را برای پیوستن به صفوف نیروهای گریلا فراخواند.