فرمانده ارتش ترکیه در حمله به هفتانین کشته شد

ه.پ.گ اعلام کرد که یکی از کشته شدگان حمله گریلایی به تپه پارتیزان منطقه هفتانین فرمانده ارتش ترک در این منطقه بوده است.

   مرکز خبررسانی و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کردستان در رابطه با کشته شدن فرمانده ارتش ترک در منطقه هفتانین اطلاعیه‌ای منتشر کرد

در اطلاعیه آمده است:
   "مقاومت تاریخی نیروهای ما علیه تحرکات اشغالگرانه ارتش ترکیه که از ٢٣ آگوست در عرصه هفتانین مناطق حفاظتی میدیا آغاز شده بود همچنان ادامه دارد. در این چهارچوب نیروهای ما علیه نظامیان ارتش ترک که در حال پیاده کردن نیرو در تپه پارتیزان بودند سه حمله انفجاری انجام دادند. در این حملات تعداد زیادی از نظامیان دشمن کشته و زخمی شدند. تعداد دقیق تلفات دشمن محرز نیست.

   ما به افکار عمومی اعلام کرده بودیم که روز ٢۵ آگوست در نتیجه حملات نیروهایمان به تپه پارتیزان بیشتر از ٢٠ نظامی ترک کشته شده و تعداد بیشتری هم زخمی شده‌اند. بنابر اطلاعات تازه در این حمله فرمانده ارتش ترک در هفتانین در میان کشته‌شدگان است. هیچگونه آسیبی به نیروهای ما در این عملیات وارد نشده است.

گریلا مقاومتی تاریخی را از خود نشان می‌دهد
   بعد از ظهر روز ٢۶ آگوست ارتش ترک با کمک هلی‌کوپترهای کبرا و با بکارگیری پهپادهای جاسوسی بدون سرنشین اقدام به پیاده نمودن سربازانش در دره پیساخا ارتفاعات سیسه نمود و در تلاش برای گسترش اشغالگری در این منطقه بود. حوالی غروب همین روز هلی‌کوپترهای رژیم ترک مناطق بزنکه و دره پیساخا را هدف حملات راکتی قرار دادند.

   ارتش غاصب ترک که با تمام توان خویش به نیروهای ما حمله‌ور شده است در منطقه هفتانین با مقاومت تاریخی گریلاهایمان روبرو شده است. اشغالگرانی که تنها به واسطه تکنولوژی توان استفاده از سربازان خویش را دارا هستند در نبرد زمینی توان رویاروی با نیروهای ما را ندارند و متحمل ضربات سهمگین می‌شوند. ارتش ترک اشغالگر به دلیل لاپوشانی شکست‌ها و تلفات سنگینش سعی دارد از راه جنگ روانی تلفات گریلاها در این عملیات را زیاد نشان داده و درصدد فریب خلق است.

تحرکات اشغالگری در الیح
   ارتش اشغالگر ترکیه روز ٢۴ آگوست با کمک پهپادهای بدون سرنشین به تحرکاتی در منطقه قلانس از توابع الیح دست زده است. ساعت ٣ صبحگاه ٢۵ آگوست منطقه را آماج بمباران جنگنده‌ها قرار داده‌اند. در بمباران دو رفیقمان به شهادت رسیدند. ارتش دشمن پس از بمباران اقدام به استقرار نظامیان خویش کرد و فعالیت‌های تجسسی را ادامه دادند. این تحرکات ساعت ١۵ به پایان رسید. مشخصات رفقای شهید در بیانیه‌های آتی منتشر می‌گردد."