قدردانی قرارگاه مرکزی از نیروهای گریلا در عرصه شرنخ

فرماندهی قرارگاه مرکزی-ن.پ.گ عملیات گریلایی ٢١ آگوست علیه اشغالگران رژیم ترک در منطقه قلابان حومه شرنخ را تبریک گفت. ن.پ.گ در پیامی از فرماندهی و تمام گریلاهایی که در این عملیات پیروزمندانه جای گرفته‌اند تقدیر به عمل آورده است.

   فرماندهی قرارگاه مرکزی نیروهای مدافع خلق در پیامی از عملیات گریلایی ایالت بوتان در ٢١ آگوست قدردانی کرد.

   متن پیام قدردانی قرارگاه مرکزی به این شرح است:
   "روز ٢١ آگوست عملیاتی در مابین روستای آکر و عصیان منطقه قلابان حومه شرنخ صورت گرفت. در این عملیات خودرو زرهی ارتش غاصب جمهوری ترک هدف قرار گرفت و منهدم شد، این حمله با تاکتیک موفقیت‌آمیز به نتیجه رسیده است. در چنین منطقه‌ای که دشمن خود به توانایی خود یقین داشته و از تکنولوژی وسیعی بهره می‌برد در اواسط روز انجام عملیاتی بدون تلفات به معنی ضربه‌ای سهمگین است. این نشان‌دهنده تاکتیک برتر گریلاییست. این عملیات ادعاهای رسانه‌های جنگ ویژه تحت کنترل فرمانده کل ارتش جمهوری ترک و آ.ک.پ را که مدعی پاکسازی نیروهای گریلا از کوهستان‌های کردستان می‌باشند پوچ کرده و پاسخی بزرگ به آنان داده است. این عملیات اثباتگر نابودی دشمن است. ارتش ترک در پاسخ به این عملیات پیروزمندانه به جنگ روانی متوسل شده و در تلاش مخفی کردن تلفات سنگین خویش است.

   در این چهارچوب ضمن احترام به تمام فرماندهی و عموم مبارزانی که در این عملیات جای گرفته‌اند به همه درود می‌فرستیم، با امید به اینکه عملکرد بسیار موفقتری از رفقا را در نبردهای آتی شاهد باشیم برای همگی آرزوی پیروزی داریم."