هفت اشغالگر در چارچلا و چلی جولمرگ به سزای اعمال خود رسیدند

در نتیجه‌ی عملیات نیروهای گریلا در چارچلا و چلی ۷ سرباز ترک مجازات شدند که یکی از آنها درجه‌دار است. عملیات چلی توسط نیروهای KBDH انجام شده است.

مرکز اطلاع رسانی و نشر ه.پ.گ در مورد عملیات گریلا و حملات اشغالگران بیانیه‌ای منتشر کرده است که در آن آمده است:

"نیروهایمان در چهارچوب عملیات انقلابی شهید باگر و شهید رونیا علیه ارتش دولت ترکیه عملیاتی انجام دادند. در این چهارچوب؛

۲۰ ژوئیه ساعت ۰۷:۱۵ نیروهایمان علیه اشغالگران در تپه‌ی روستای بزنوی از توابع منطقه‌ی چوارچلای منطقه‌ی زاگرس عملیاتی انجام دادند. در این عملیات یک درجه دار ارتش مجازات شد.

یگانهای جنبش انقلابی اتحاد زنان KBDH در چهارچوب همان علیات علیه تحرکات اشغالگرانه‌ی اشغالگران در هفتانین در ۲۰ ژوئیه ساعت ۱۱:۲۰ علیه ارتش دولت ترکیه در تپه‌ی شهید علیشر از توابع چلی جولمرگ عملیاتی انجام دادند. در این عملیات ۶ سرباز مجازات شدند و یک سرباز هم زخمی شد.

آمد

شب ۲۰ ژوئیه ارتش ترکیه در منطقه ی گورسه از توابع آمدبا هلی کوپتر منطقه را بمباران کردند و در نتیجه منطقه دچار حریق شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

هَرَکُل

ساعت ١۴:٣٠ روز ۱۹ ژوئیه ارتش اشغالگر دولت ترکیه در منطقه‌ی شهید جانخورت از توابع منطقه‌ی هرکول سرت دست به عملیات نظامی زد. ارتش دولت ترکیه که از شب ۱۹ ماه تا صبح روز بعد منطقه را بمباران کرد، سپس‌ با هلیکوپتر سیکورسکی نیروی نظامی در منطقه پیاده کرد. رفیقمان شیار گارزان که علیه دشمن قهرمانانه جنگید، شهید شد.

عملیات نیز در ۲۰ ماه در نیمه‌های شب به پایان رسید.