ه.پ.گ: اشغالگران منتظر پاسخ نیرومند نیروهایمان باشند

ه.پ.گ اعلام کرد، دولت ترکیه در چهارچوب کانسپت جنگ روانی علیه نیروهای گریلا با عنوان‌هایی مختلف عملیات‌هایی را آغاز کرده است و افزود، " با هر نامی که باشد نیز به سخت‌ترین شکل پاسخ خواهیم داد و ضربه‌ای تاریخی به دولت ترکیه وارد خواهد شد."

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ درباره‌ی عملیات نیروهای گریلا و حملات هوایی ارتش اشغالگر ترکیه اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

  متن اطلاعیه‌ی ه.پ.گ به شرح زیر است:

خودرو زرهی منهدم شد

  " در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا نیروهایمان روز ۲۷ آگوست/ ۵ شهریور علیه خودرو‌زرهی ارتش اشغالگر ترکیه در مابین پایگاه اریش و منطقه چله در جولمرگ عملیات تله انفجاری انجام دادند. در این عملیات خودرو زرهی تماما منهدم شد، از تعداد کشته و زخمی نیروهای دشمن اطلاعاتی بدست نیامد. پس از عملیات ارتش اشغالگر ترکیه با سلاح‌های سنگین بدون وقفه منطقه را هدف قرار دادند.

  ساعت ۱۱:۳۰ روز ۲۸ آگوست/۶ شهریور نیروهایمان در چهارچوب کارزار انقلابی علیه یکی از انبارهای اشغالگران در تپه سیوری واقع در منطقه شمزینان در جولمرگ عملیات انفجاری انجام داده و انبار منهدم شد. از تعداد کشته و زخمی اشغالگران اطلاعاتی بدست نیامده است.

اشغالکران هفتانین را بمباران کردند

  بمباران‌های ارتش اشغالگر ترکیه در چهارچوب تحرکات اشغالگرانه‌ علیه عرصه هفتانین در مناطق حفاظتی مدیا ادامه دارد.

  ساعت ۱ تا۲ روز ۲۷ آگوست/ ۵ شهریور هواپیماهای جنگنده و بالگردهای نظامی تپه پارتیزان را هدف قرار دادند.

  ساعت ۲۱ تا ۲۲ روز ۲۸ آگوست/ ۶ شهریور بالگردهای نظامی تپه پارتیزان و گلیه پیساخا را هدف قرار دادند. همچنین پایگاه‌های مرزی منطقه را هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

  در نتیجه‌ی این حملات هیچ آسیبی به نیروهایمان وارد نشده است.

حملات هوایی علیه قندیل، گاره و آواشین

  هواپیماهای جنگنده‌ی ترکیه ساعت ۱۳ روز ۲۸ آگوست/ ۶ شهریور روستای کزین در قندیل در مناطق حفاظتی مدیا و ساعت ۱۴ حومه روستای گوزه در گاره را بمباران کردند.

  روز ۲۹ آگوست/۷شهریور هواپیماهای جنگنده‌ی ترکیه منطقه گلیه آواشین در عرصه آواشین را بمباران کردند.

  در نتیجه‌ی این بمباران‌ها هیچ آسیبی به نیروهایمان وارد نشد، جنگل‌های منطقه آتش گرفتند.

ضربه‌ای تاریخی به دولت ترک وارد خواهد شد

  دولت اشغالگر ترکیه در چهارچوب کانسپت جنگ روانی اعلام کرد،در مثلث مناطق مابین جولمرگ، وان و شرنخ با عنوان کران تحرکاتی را آغاز کرده بود، هم اکنون نیز با عنوان کران ۲ در مناطق مابین مثلث مردین،‌الیه و شرنخ علیه نیروهایمان تحرکاتی را آغاز کرده است. تحرکات اشغالگری وان، جولمرگ و شرنخ را چنان جلوه می‌دهند که گویا موفق شده‌اند و فرمانده ژاندارمری بیانیه‌ای را با عنوان" کوهستان‌ها را از نیروی گریلا پاکسازی نمودیم" منتشر کرد. نیروهای گریلا با عملیات‌های خویش این تحرکات را درهم شکستند. نیروهای گریلا با عملیات‌های خویش که با تاکتیک و روش‌های مختلف علیه نیروهای این تحرکات در منطقه انجام دادند، بیش از ۲۰ نظامی دشمن را از پای درآوردند. نیروهای گریلای کردستان با این عملیات‌ها اقدامات و تحرکات روانی دولت فاشیست ترکیه را درهم شکستند. با وارد آمدن ضرباتی مهلک از الکه تا به جودی، از جودی تا به قلبان از سوی نیروهای گریلا تمامی واقعیت‌ها و دروغ‌های دولت ترکیه عیان گشت. ارتش ترکیه در برابر نیروهای گریلا نابود خواهد شد، از راه تحرکاتی جدید خواهان پنهان ساختن نتایج واقعی جنگ هستند. نیروهای گریلا هر روزه ضربات مهلکی را بر دشمن وارد ساخته و اسم این تحرکات اشغالگرانه در سطح زمینی هر چه باشد نیز، در سطحی نیرومند پاسخ داده و ضربه‌ای تاریخی بر دولت ترکیه وارد خواهد ساخت."