وزارت بهداشت ایران؛ ۹۵ مورد ابتلا به کرونا داریم، ۱۵ نفر نیز جان باخته‌اند

روز سه‌شنبه ۶ اسفند/ ٢۵ فوریه وزارت بهداشت ایران طی اطلاعیه‌ای تعداد مبتلایان و قربانیان جدید ویروس کرونا را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه‌ی وزارت بهداشت تعداد مبتلایان به این ویروس به ۹۵ تن رسیده است. همچنین تاکنون ۱۵ تن بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته‌اند.

کیانوش جهانپور، رییس روابط عمومی وزارت بهداشت، سه‌شنبه پیش از ظهر گفت از روز دوشنبه تا کنون ابتلای۳۴ نفر به کووید-۱۹ تایید شده است، که از این تعداد ۱۶ نفر ساکن استان قم، ۹ نفر استان تهران، یک نفر استان فارس، دو نفر استان مازندران، دو نفر استان گیلان، یک نفر خراسان رضوی، دو نفر استان البرز و یک نفر ساکن جزیره قشم هستند.

محمود صادقی نماینده مجلس تهران، ایرج حریرچی معاون وزارت بهداشت و محسن هاشمی شهردار منطقه ١٣ تهران از جمله مبتلایان به کرونا هستند.

آقای صادقی امروز سه‌شنبه با انتشار توییتی ضمن تأیید ابتلای خود به کرونا گفته است:"چندان امیدی به ادامه حیات در این دنیا ندارم". به نظر می‌رسد این اظهارات نماینده مجلس تهران بیشتر از آنکه بیانگر نگرانی وی در مورد بیماری‌اش باشد حاکی از وضعیت بحرانی و بی‌مسئولیتی حاکمیت جمهوری اسلامی باشد.

این در حالیست که منابع غیر رسمی تعداد جان باختگان بر اثر ویروس کرونا را ۶۷ تن اعلام کرده‌اند.

همچنین انتشار تصاویر و فیلمهای بسیاری در فضای مجازی شیوع ویروس را در بسیاری از شهرهای ایران نشان می‌دهد همچنین نشان دهنده‌ی ابتلای تعداد زیادی به این ویروس است.

همه‌ی اینها نشان دهنده‌ی پنهان‌کاری مقام‌های ایرانی در مورد حقایق انتشار این ویروس در ایران می‌باشد.