٧ اشغالگر رژیم تُرک به هلاکت رسیدند

ه.پ.گ اعلام کرد در نتیجه عملیات‌های گریلایی در سرت و هفتانین ٧ نظامی رژیم غاصب ترکیه کشته شده‌اند و یک خودرو آنان هم منهدم گردید.

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات‌های تازه نیروهای ه.پ.گ و یژا ستار را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"تک‌تیراندازانمان روز ٢١ سپتامبر در چهارچوب کارزار انقلابی جنگ هفتانین رأس ساعت ١٢ در منطقه بکتوریا واقع در هفتانین علیه ارتش اشغالگر ترک در تپه شهید شیلان عملیاتی را ترتیب دادند و یک نظامی ترکیه را به به سزای اعمالش رساندند.

نیروهایمان در چارچوب کارزار انقلابی شهید مدیا ماوا و شهید رزگار گوَر در بخش دهی استان سرت، در میان روستاهای گیور و بوزکرا نظامیان اشغالگر تُرک را در حین احداث جاده تحت نظر قرار داده و حوالی غروب روز ٢٠ سپتامبر علیه آنان با تاکتیک تله انفجاری عملیاتی به انجام رساندند. در این عملیات یک خودرو دشمن به تمامی منهدم شد، ۶ اشغالگر سرنشین آن کشته شدند. این عملیات برای گرامیداشت شهیدان بوتان به انجام رسید.

ارتش اشغالگر ترکیه روز ١٩ سپتامبر در روستاهای تاجی، تلورا ژیر، تلورا ژور و کوچه در بخش گوَر استان جولمرگ تحرکات اشغالگرانه‌ای را اغاز کرد. دشمن روز ٢١ سپتامبر بدون هیچ دستاوردی عقب‌نشینی کرد.

اسامی دو گریلا شهید عرصه بستا

ظهر روز ١۴ سپتامبر در نتیجه بمباران منطقه گیوارا در عرصه بستا واقع در شرنخ توسط جنگنده‌های رژیم اشغالگر ترکیه، دو رفیقمان به نام‌های لالش و زردشت به شهادت رسیدند. جزئیات شناسنامه‌های دو رفیق شهید به شرح زیر است:

   نام و نام خانوادگی: هوگر محمد

   کد سازمانی: لالش کوچر

   محل و سال تولد: قامشلو

   نام مادر – نام پدر: صباح - زیدالدین

  تاریخ و محل شهادت: ١۴ سپتامبر ٢٠٢٠ / بستا

   نام و نام خانوادگی: سیدخان آکجان

   کد سازمانی: زردشت رِبَر

   محل و سال تولد: سرت

   نام مادر – نام پدر: فسیله - راقب

  تاریخ و محل شهادت: ١۴ سپتامبر ٢٠٢٠ / بستا

ه.پ.گ یاد و خاطره شهیدان راه آزادی کوردستان را گرامی داشته و از مبارزات انقلابی آنان تجلیل به عمل آورده است.

تداوم حملات هوایی رژیم متجاوز ترکیه به مناطق حفاظتی مدیا

ساعت ١٧:٣٠ روز ١٧ سپتامبر و ساعت ٨:۵٠ روز ٢٢ سپتامبر هواپیماهای جنگنده ارتش غاصب ترک روستای گوزه در منطقه گاره را بمباران کردند.

روز ١٩ و ٢٠ سپتامبر روستای اردویل در عرصه آواشین بمباران شد، ساعت ١٨ روز ٢١ سپتامبر منطقه مروانوس در آواشین و ساعت ١٨:۴٠ همین روز منطقه شهید دیرن بمباران گردید."