٩ مزدور رژیم ترک در عفرین به هلاکت رسیدند

مبارزان آزادیبخش ضربات مرگباری را سربازان رژیم ترک و مزدوران طیب اردوغان در عفرین اشغالی وارد می‌کنند. از ١٧ تا ٢۵ ماه مه (٢٨ اردیبهشتت تا ۵ خرداد) در مجموع ٩ مزدور کشته و دو مزدور دیگر زخمی شده‌اند.

مرکز خبررسانی نیروهای رهایی‌بخش عفرین در اطلاعیه‌ای بیلان عملیات‌های مبارزان خود علیه اشغالگران را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"١٧ مه

مبارزانمان در منطقه عفرین علیه سربازان رژیم غاصب ترک و مزدورانش دو عملیات انهدامی را ترتیب دادند. در نتیجه این عملیات دو مزدور از جمله یک سرکرده تبهکاران به نام «ابو عامر تل رفعت» کشته شد. از تعداد دقیق کشته وزخمی‌های سربازان ترک خبر موثقی در دست نیست.

نیروهایمان در منتقه اعزاز علیه مزدوران ترکیه عملیاتی را ترتیب دادند، تعداد دقیق تلفات دشمن محرز نشده است.

١٨ مه

نیروهایمان در منطقه مارع علیه مزدوران رژیم ترک عملیاتی را به انجام رساندند و ۴ مزدور کشته شدند.

تک‌تیراندازانمان یکی از عناصر مزدور رژیم ترک را در منطقه باب کشتند.

١٩ مه

نیروهایمان در مسیر جاده روستاهای چقلا و آلکانه در بخش شیا علیه مزدوران رژیم ترک عملیاتی انفجاری را به انجام رساندند. در این عملیات یک تبهکار کشته و یک مزدور زخمی شد. همچنین یک خودرو نیز به تمامی منهدم گشت.

٢٣ مه

نیروهایما در نزدیکی پل آجری در مرکز عفرین علیه مزدوران ارتش اشغالگر ترک عملیاتی انفجاری را ترتیب دادند. در این عملیات یک مزدور کشته شد.

تک‌تیراندازانمان یک مزدور ارتش ترک را در منطقه مارع کشتند.

٢۵ مه

نیروهایمان در محله محمودیه از توابع عفرین علیه یک ایست بازرسی گروهک‌های مزدور وابسته به ترکیه عملیاتی انفجاری را به انجام رساندند. یک خودرو دشمن منهدم شد اما تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است.

مبارزانمان عملیاتی انفجاری را در مسیر جاده عفرین-اعزاز به انجام رسانده و خسارت مادی فراوانی به دشمن وارد کردند.

در مجموع عملیات‌های یادشده ٩ مزدور کشته و ٢ مزدور زخمی شدند، یک خودرو نیز منهدم گشت.

ارتش اشغالگر ترک اخیرا روستاها و بخش‌های کانتون‌های عفرین و شهبا را آماج حملات توپخانه‌ای قرار داده و زیان مادی فراوانی به غیرنظامیان وارد کرده است."