پیام تسلیت کودار به مناسبت درگذشت شیرزادخان شیرزادی

کمیته باورداشت‌های جامعه دمکراتیک و آزاد روژهلات کوردستان به مناسبت وفات شیرزادخان شیرزادی رئیس ایل کلهر پیامی منتشر کرد و این ضایعه را به ایل کلهر و عموم خلق کرماشان تسلیت گفت.

در پیام تسلیت کمیته باورداشت‌های جامعه دمکراتیک و آزاد روژهلات کوردستان (کودار) آمده است:

"با كمال تأسف و تأثر درگذشت جناب «شيرزادخان شيرزادی»، رئيس ايل كلهر فقدان آن بزرگوار را به خانواده‌ محترمشان، ايل كلهر و خلق‌ كورد تسليت عرض می‌كنيم و همچو «كميته باورداشت‌های كودار» آرزوی صبوری در راه حيات شرافتمندانه و آزاد برای خلقمان در كوردستان بويژه در خطه كرماشان مسئلت داريم.

صبر و بردباری جناب شيرزادی و ايل كلهر در پايداری برای تحقق حياتي لبريز از كرامت و سربلندی و داشتن جامعه‌ای سالم با فرهنگ غنی خلقمان در كرماشان و مناطق خانقين، نمونه بارز ايستادگی و اسوه نيك حيات صحيح و زيبا بود و اميد می‌رود اين طريق در مسير حفظ فرهنگ و حيات جامعه سالم، دموكراتيك، آگاه و بيدار پايدارتر گردد.

همچو «كميته باورداشت‌های» «جامعه دموكراتيك و آزاد شرق كوردستان(كودار)» بار ديگر ضمن آرزوی صبوری بمناسبت درگذشت جناب شيرزادخان شيرزادی، خود را در طی مسير حيات مملو از كرامت و شرافت خلقمان سهيم‌ و همگام می‌دانيم و در راه تحقق آرزوهای ميهن‌دوستانه ايشان و ايل كلهر و خلقمان تا كسب حياتی آزادانه برای تمامی باورداشت‌ها، ايل‌ها و ملت‌های دموكراتيك از پای نخواهيم نشست.

كميته باورداشت‌های كودار- ١۴ آذر ١٣٩٨ / ۵ دسامبر ٢٠١٩"