پیام قدردانی قرارگاه مرکزی به فرماندهی و مبارزان شرکت کننده در عرصه جودی

فرماندهی قرارگاه مرکزی نیروهای مدافع خلق کردستان ن.پ.گ در پیامی به فرماندهی عرصه جودی، "عملیات انقلابی"  نیروهای گریلا  علیه ارتش اشغالگر ترکیه در روزهای ۱۸ تا ۲۱ آگوست/ ۲۷ تا۳۰ مرداد در کوهستان جودی را تبریک گفت. 

   فرماندهی قرارگاه مرکزی نیروهای مدافع خلق کردستان ن.پ.گ در پیامی به فرماندهی عرصه جودی عملیات یگان‌های گریلا علیه اشغالگری ارتش ترکیه را تبریک گفت.

   در پیام ن.پ.گ آمده است؛

"در عملیات انقلابی نیروهای شما که در روزهای ۱۸ تا ۲۱ آگوست/۲۷ تا ۳۰ مرداد علیه تحرکات اشغالگرانه ارتش ترکیه در کوهستان جودی تعداد بسیاری از نظامیان دشمن کشته شدند. "

   فرماندهی ن.پ.گ اعلام کرد، "با تاکتیک نوین گریلا علیه نیروهای اشغالگری که تحرکاتی نظامی را آغاز کرده بودند به عملیات دست زدید و این موفقیت عملکرد و حاکمیت نیروهای گریلا در عرصه را نشان می‌دهد. انجام گرفتن این عملیات در این برهه‌ی تاریخی با معنا و ارزشمند است. 

   به ویژه در عملیات‌های روزهای ۲۰ و ۲۱ آگوست/ ۲۹ و ۳۰ مرداد در تپه چولیایه، دشمن متحمل ضربات مهلکی شد. روز ۲۰ آگوست با تاکتیک‌های مختلف عملیاتی، دو مرتبه نیروهای عملیاتی( ترکیه) هدف قرار داده شد و در ۲۱ آگوست علیه یگان دشمن در تپه چولیای با سرعت صاعقه عملیات تصرف انجام گرفت، بر سر جنازه نظامیان رفته، سلاح و تجهیزات نظامی را ضبط نمودید که این حاکی از موفق بودن عملیات است. 

   پس از این عملیات تاریخی دو تن از رفقای فداییمان که به گونه‌ای شجاعانه پیکار نمودند، در نتیجه‌ی حملات هوایی به کاروان جاودانان پیوستند، یاد و خاطره آن‌ها را با احترام گرامی می‌داریم و پیمان خویش به آن‌ها را دوباره می‌کنیم. 

   در مناطقی که همواره نیروهای دشمنان با تکنولوژی‌های پیشرفته آن را کنترل می‌کنند، تیم‌های شما در این عرصه علیه یگان‌های دشمن با خلاقیت در عملیات و تاکتیک‌هایی نیرومند عملیات انجام دادند.پیروزی در این عملیات را به تمامی رفقایی این عرصه تبریک می‌گوییم و امیدواریم که همواره موفق باشید. به مبارزانی که این عملیات انقلابی را با خلاقیت، مقاومتگری و جسارت روحیه‌ی فدایی آپویی به نتیجه رساندند درود می‌فرستیم. "