کشته شدن ٧ اشغالگر در جولمرگ، آگری و درسیم

نیروهای ه.پ.گ و یژا ستار در استان‌های جولمرگ، آگری و درسیم عملیات‌هایی را به انجام رساندند. کشته شدن ٧ اشغالگر ترک قطعی شده است.

اطلاعیه مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) به شرح زیر است:

هفتانین

"در چارچوب کارزار انقلابی جنگ هفتانین عملیات نیروهای ما علیه ارتش اشغالگر ترک ادامه دارند. جزئیات بیشتر به شرح زیر است؛

ساعت ٧:۴۵ روز ١٠ آگوست (٢٠ مرداد) تک‌تیراندازان ما نظامیان اشغالگر دشمن در تپه قسروکه واقع در منطقه پارتیزان را هدف قرار دادند. در این عملیات ١ نظامی کشته شد.

ساعت ١۴:٣٠ همین روز تک‌تیراندازان یژاستار یک نظامی دشمن را در تپه کاتوسول در عرصه بکتوریا هدف قرار دادند و یک نظامی کشته شد.

روز ٨ آگوست ارتباط ما با یکی از رفقا در منطقه بکتوریا در پی جنگ شدید قطع شد. رفیق سورخوین آمد در جنگ این منطقه تا آخرین گلوله مقاومت نمود و به کاروان شهیدان پیوست.

ساعت ٢١ روز ٩ آگوست ارتش اشغالگر ترک منطقه پیربولا را بمباران کرد. رفقایمان فرمان و مظلوم در این حملات به شهادت رسیدند.

جزئیات شناسنامه‌های رفقای شهید را در اطلاعیه‌ای جداگانه منتشر می‌کنیم.

جولمرگ

در چارچوب کارزار انقلابی ش‌ید باگر و شهید رونیا نیروهای یژاستار در بخش گوَر استان جولمرگ، مدتی طولانی یگان‌های دشمن را در اطراف پایگاه زینی تحت نظر گرفته و صبح امروز (١١ آگوست) آنان را با تاکتیک تله انفجاری هدف حمله قرار دادند. ضربه‌ای مهلک بر دشمن وارد شده و کشته شدن سه ارتش قطعی شده است.

درسیم

ساعت ٧:٣٠ روز ١٠ آگوست علیه کُنتراهایی که در روستای چکماکلی بخش خوزات استان درسیم فعالیت می‌کنند عملیاتی انجام دادند. در این عملیات ضربه‌ای مهلک بر خودرو دشمن وارد شد. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نشده است.

آگری

نیروهای ما یگان مخفی ارتش ترک در نزدیکی روستای مشکه در بخش بازید استان آگری را تحت نظر گرفتند و ساعت ١۵ روز ٩ آگوست از دو محور به آنان حمله‌ کردند. ضربه‌ای مهلک بر اشغالگران وارد شد، کشته شدن ٢ نظامی و زخمی شدن ٣ تن دیگر قطعی شده است. دشمن اجساد کشته و زخمی‌ها را با هلی‌کوپتر سیکورسکی از منطقه خارج کرد.

شرنخ

ارتش اشغالگر ترک روز ٢ آگوست تحرکاتی را در عرصه چراف منطقه گابار استان شرنخ آغاز کرد و روز ٣ آگوست بدون هیچ دستاوردی به پایان رساند.

آواشین

هواپیماهای جنگنده ارتش اشغالگر ترک ساعت ١٩ روز ٩ آگوست و ساعت ١٠:۵٠ روز ١٠ آگوست منطقه مروانوس در عرصه آواشین مناطق حفاظتی مدیا را بمباران کرد. در این حملات هیچ آسیبی به نیروهای ما وارد نشده است."