کشته شدن ۹ ارتشی در شرنخ

نیروهای گریلای ه.پ.گ و یژاستار در منطقه الکه در شرنخ علیه ارتش اشغالگر ترکیه عملیاتی را به انجام رساندند. ه.پ.گ اعلام کرد، در این عملیات ۹ ارتشی کشته و ۳ تن زخمی شده‌اند.

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ درباره‌ی آخرین عملیات نیروهای گریلا و حملات هوایی ارتش اشغالگر ترکیه اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

  متن اطلاعیه‌ی ه.پ.گ بدین شرح است:

شرنخ

  " روز ۳ سپتامبر / ۱۲ شهریور نیروهای یژاستار، یگان ارتش اشغالگر ترکیه که در ناحیه دریه قاچه در کاتو ژیرکا واقع در منطقه الکه در شرنخ اقدام به کمین‌ گذاری می‌کردند را تحت نظارت قرار دادند. یگانمان مدتی این یگان دشمن را تحت نظارت قرار داده و در ساعت ۱۹ در چهارچوب کارزار انتقامی شهید مدیا ماوا و شهید رزگار گَوَر با تاکتیک کمین عملیاتی را به انجام رساندند. نیروهایمان از سه طرف ضربات مهلکی را بر یگان دشمن وارد ساختند. کشته شدن ۹ ارتشی و زخمی شدن ۳ تن محرز شده است. پس از عملیات ارتش اشغالگر ترکیه محل عملیات را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده و با کمک بالگردهای سیکورسکی کشته و زخمی‌های خود را منتقل کرد.

بتلیس

  ساعت ۱۳ روز ۲ سپتامبر/ ۱۱ شهریور هواپیماهای جنگنده‌ و بالگردهای نظامی دولت اشغالگر ترکیه گلیه کسان در منطقه تاتوان واقع در بتلیس را هدف قرار دادند. رسانه‌های جنگ ویژه ارتش اشغالگر ترکیه اخباری مبنی بر تلفات گریلا در این حملات منتشر کرده است و بدین شکل خواهان انجام جنگ روانی هستند. در نتیجه‌ی این حملات آسیبی به نیروهایمان وارد نشده است.

هفتانین

  ساعت ۰۰:۱۰ روز ۴ سپتامبر/ ۱۳ شهریور هواپیماهای جنگنده‌ی ارتش اشغالگر ترکیه منطقه خانتور واقع در عرصه هفتانین در مناطق حفاظتی مدیا را بمباران کردند. در نتیجه‌ی این بمباران‌ها ۲ تن از رفقایمان به شهادت رسیدند. در آینده اطلاعات بیشتری را درباره‌ی مشخصات رفقای شهیدمان به اطلاع افکار عمومی خواهیم رساند.

آواشین

  ساعت ۰۰:۱۰ روز ۵ سپتامبر/ ۱۴ شهریور هواپیماهای جنگنده‌ی ارتش اشغالگر ترکیه منطقه ورخله در آواشین را بمباران کردند. در نتیجه‌ی این بمباران‌ها هیچ آسیبی به نیروهایمان وارد نشد."