یک گریلای آلمانی ه.پ.گ به شهادت رسید

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق از شهادت 'باگر نوژیان' گریلای آلمانی در پی حملات هوایی ارتش غاصب ترک در پایان سال ٢٠١٨ میلادی خبر داده است.

   در اطلاعیه مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان آمده است:
   "ارتش اشغالگر ترکیه روز ١۴ دسامبر ٢٠١٨/ ٢٣ آذر ١٣٩٧ مناطق حفاظتی مدیا را با هواپیماهای جنگنده بمباران کرد. رفیق اهل آلمان مایکل پانسر با کد سازمانی باگر نوژیان در این حمله هوایی به شهادت رسید. مشخصات رفیق شهید به این شرح است:

   نام: مایکل پانسر

   کد سازمانی: باگر نوژیان

   محل تولد: آلمان

   زمان و مکان شهادت: ١۴ دسامبر ٢٠١٨/ مناطق دفاعی مدیا

 

پیشاهنگ سوسیالیست از زاپاتیستا تا ه.پ.گ

   رفیق باگر نوژیان سال ١٩٨٨ در آلمان متولد شد و در همین کشور بزرگ شد. رفیق باگر در خانواده‌ای با که سوسیالیسم در آن ریشه داشت بزرگ شده و همین امر وی را به رهرو راه حقیقت مبدل کرد. رفیق باگر درک کرده بود که زندگی با معنا با مبارزه واقعی میسر می‌گردد. در این مبارزه از آلمان تا مکزیک، کلمبیا، ونزوئلا و نیکاراگوئه کارنامه‌ای انقلابی از خود برجای گذاشت. رفیق باگر همچون فردی اینترناسیونالیست در کنار گریلاهای زاپاتیستا مبارزه کرد و به پیشگ راستین سوسیالیسم مبدل شد. وی پس از تحقیق فلسفی و ایدئولوژیک با فلسفه رهبری آشنا شد، با مطالعه دفاعیات رهبری به منظور مشارکت در مبارزه آزادیخواهی خلق‌های خاورمیانه و خلق کرد سال ٢٠١٧ به صفوف پ.ک.ک ملحق شد. به ویژه پس از حمله داعش به کردستان بدون تردد به کردستان آمد."

   ه.پ.گ در ادامه یاد و خاطره شهیدان اینترناسیونالیست همچون هاکی کارر، کمال پیر، آندرا ولف، اوتا سکندرباگنر، ژاکوب ریمر، سارا هاندلمان و باگر نوژیان را که در مبارزه آزادیخواهی کردستان به شهادت رسیده‌اند گرامی داشته است.

   ه.پ.گ در پایان مراتب تسلیت خویش را به خانواده باگر نوژیان و تمام شهیدان اینترناسیونالیست جنبش آزادیخواهی کردستان اعلام می‌دارد و با آرمانهای جانباختگان راه آزادی تجدید میثاق کرده است.