یگان‌های مدافع زنان: محافظت از انقلاب ١٩ ژوئیه وظیفه همه ماست

فرماندهی کل یگان‌های مدافع زنان (ی.پ.ژ) در بیانیه‌ای سالروز انقلاب روژاوا را به رهبر خلق کورد عبدالله اوجالان، تمامی شهیدان راه آزادی، خلق روژاوا، شمال و شرق سوریه تربیک گرفته و می‌افزاید:"محافظت از انقلاب ١٩ ژوئیه وظیفه‌ی همه ماست."

فرماندهی کل یگان‌های مدافع زنان (ی.پ.ژ) با صدور بیانیه‌ای هشتمین سالگرد انقلاب ١٩ ژوئیه را به رهبر خلق کورد تبریک گفته و می‌افزاید:"ما ٨مین سالگرد انقلاب ١٩ ژوئیه را نخست به استاد و فیلسوف زندگی آزاد، به رهبر آپو، به تمامی شهیدانی که در این راه جان خود را فدای خاک میهن کردند، به تمامی خلق‌های شمال و شرق سوریه و خاورمیانه شادباش می‌گوییم. با ادای به بنیان‌گذاران این انقلاب خبات، هَرَکُل، سلاوا، روکسان، ژیندا، زین و وارشین تمامی یاد و خاطره تمامی شهیدان را زنده نگه می‌داریم و یکبار دیگر سوگند مبارزه برای محافظت از ارزش‌ها و دستاوردها را تجدید می‌کنیم."

"انقلاب روژاوا به انقلاب سوریه مبدل شد"

فرماندهی کل ی.پ.ژ خاطرنشان کرده است که انقلاب ١٩ ژوئیه که در روژاوای کوردستان آغاز شده بود در مدت کمی به انقلاب سوریه مبدل شده است.

فرماندهی کل ی.پ.ژ در ادامه می‌افزاید:

"واقعیت خلق و جامعه‌ای که رهبر آپو ٢٠ سال برای آن فعالیت، کار و مبارزه نمود در ١٩ ژوئیه ٢٠١٢ در روژاوای کوردستان با انقلاب روزآمد شد. انقلاب روژاوا با سیستم مدرنیته دمکراتیک خود که با پیشاهنگی زنان تمامی خلق‌ها را در پیرامون هم گرد آورد، به مدلی آلترناتیف در سراسر جهان مبدل شد."

ی.پ.ژ با خاطرنشان اینکه هزاران مبارز جان خود را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب روژاوا فدا کرده‌اند خواستار همبستگی خلق‌های شمال و شرق شده است.

"محافظت از انقلاب وظیفه همه است"

در ادامه بیانیه فرماندهی ی.پ.ژ به مخاطرات پیش روی انقلاب ١٩ ژوئیه اشاره شده و آمده است:"محافظت از انقلاب وظیفه همه‌ی ما و در رأس ما به عنوان ی.پ.ژ است. ما در مقابل هر حمله‌ای همچون بمب دستی آرین میرکان خواهیم بود و نقشه‌های اشغالگران را خنثی می‌کنیم و حملات را در هم می‌شکنیم."