ی.ر.ک: مبارزات رفیق شروان را به موفقیت خواهیم رساند

ی.ر.ک اعلام کرد، در نتیجه‌ی درگیری میان نیروهای گریلا و نیروهای رژیم اشغالگر ایران در اورمیه یک تن از نیروهای گریلا به شهادت رسیده است.

  مرکز خبررسانی یگان‌های مدافع شرق کوردستان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، در نتیجه‌ی درگیری روز ۹ شهریور ۱۳۹۸ در اورمیه گریلا شروان ولات به شهادت رسیده است.

  متن بیانیه‌ی ی.ر.ک به شرح زیر است:

  " به افکار عمومی

  حملات همه جانبه و گسترده در مناطق مختلف کوردستان علیه خلق و دستاوردهای آن ادامه دارد. در شرق کردستان  علی رغم اینکه یگان‌های مدافع شرق کردستان در وضعیت دفاعی قرار دارد، هدف نیروهای رژیم اشغالگر ایران و گروه‌های کنترای وابسته به آن قرار می‌گیرد. بر این اساس پاسخ درخور این حملات داده شده و بدون پاسخ نمانده است.

  در این چهارچوب روز ۹ شهریور ۱۳۹۸ در دره قامسلو، کوهستان مادخ در اورمیه نیروهای رژیم اشغالگر ایران علیه گریلا‌های ی.ر.ک تحرکات گسترده‌ای را آغاز کرده و در نتیجه‌ی آن میان نیروهای اشغالگر رژیم و یگان‌هایمان درگیری روی داد. در نتیجه‌ی این درگیری رفیقمان شروان ولات پس مقاومت و نبردی قهرمانانه به درجه‌ی والای شهادت رسیده و به کاروان شهدا می‌پیوندد.

  رفیق شروان نمونه‌ی راستین فداکاری، تواضع و زحمتکش خلق خویش و در شرایط انقلاب شخصیتی توانمند و خستگی ناپذیر بود. دارای شخصیتی با معیارهای اخلاقی والای انقلابی بوده و در طی سال‌های مبارزاتی خویش با تمامی نیروی و بدون توقف مبارزه نموده و معتمد خلق و سازمان بود.

  در نتیجه‌ی شهادت رفیقمان مراتب تسلیت خویش را به خانواده‌ی ایشان و تمامی خلق میهن دوست اعلام می‌داریم و پیمان تداوم و به موفقیت رساندن مبارزات را تکرار می‌نماییم."

  مشخصات گریلای شهید بدین شرح است:

   نام: هیمن قمری

   کد سازمانی: شروان ولات

   محل تولد: کامیاران

   زمان و مکان شهادت: ۳۱ آگوست/ ۹ شهریور - اورمیه