بارین کوبانی فرمانده ی.پ.ژ: نسبت به حملات ترکیه به عین‌ عیسی سکوت نمی‌کنیم

یکی از فرمانده‌های یگان‌های مدافع زنان با اشاره به حملات رژیم ترک و مزدورانش به عین عیسی می‌گوید:"ما به عنوان ی.پ.ژ نسبت به حملاتی که صورت می‌گیرند سکوت نمی‌کنیم."

رژیم اشغالگر ترک و مزدورانش از چندی پیش حملات بدون وقفه به عین عیسی را آغاز کرده‌‌اند. مهاجمان آگاهانه غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند. در این حملات تاکنون چندین شهروند جان خود را از دست داده و یا زخمی شده‌اند.

برخلاف توافق میان روسته و آمریکا برای جلوگیری از پیشروی ارتش ترک اما نظامیان ترک دو کیلومتر پیشروی کرده و اقدام به ایجاد پایگاه‌ نظامی و سیستم دید در شب کرده‌اند.

جالب اینکه هم روسیه و هم رژیم سوریه نسبت به حملات اشغالگرانه ترکیه سکوت کامل اختیار کرده‌اند.

بارین کوبانی از فرماندهان ی.پ.ژ در این مورد گفت:"از جبهه عین عیسی حملاتی صورت می‌گیرند. در این منطقه هزاران نفر زندگی می‌كنند. خسارات مادی فراوانی به منازل ساکنان وارد شده است، تعدادی هم زخمی شده و چند شهروند هم جانشان را از دست دادند. با این همه ساکنان منطقه بر موضع خود برای ایستادگی در برابر حملات اشغالگران پافشاری می‌کنند."

کوبانی گفت؛ خلق منطقه از مواضع روسیه و سوریه خشمگین است.

حملات بی‌پاسخ نخواهند بود

بارین کوبانی فرمانده ی.پ.ژ در ادامه گفت:"ما به عنوان ی.پ.ژ در برابر حملات ساکت نخواهیم بود. هر چه پیش آید غمی نیست. ما آمادگی کامل داریم. ما به کسی حمله نمی‌کنیم، این ارتش اشغالگر ترکیه است که به حمله دست می‌زند. سکوت سازمان ناتو در مورد حملات ترکیه نشان می‌دهد که میان خود به توافق رسید‌ه‌اند. ما مبارز این خلق هستیم. اگر به حملات دشمنان پاسخ ندهیم تاریخ ما را عفو نخواهد کرد. یک گلوله به این خاک برخورد کند ما به آن پاسخ می‌دهیم. سر تعظیم در مقابل هیچ نیرویی خم نمی‌کنیم. ما وامدار خلق خود هستیم. وجب به وجب این خاک با خون شهیدان آبیاری شده است. این سرزمین مایه شرف، ارزش و میراث پدران و مادران ماست. از این میراث صرف هر بهایی حمایت و صیانت می‌کنیم. ما جان داده‌ایم و درصورت نیاز باز هم جانهای بیشتری را خواهیم داد. خلق ستمدیده همیشه ما را در کنار خود می‌بینند."