خبر فوری: استرک تی‌وی و مدیا هابر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: این حمله غیرقانونی و توطئه است، نمی‌توانند ما را ساکت کنند

جنبش آزادی: تدارکات برای مراسم نوروز کرکوک تمام شده است

کمیته تدارکات مراسم نوروز جنبش آزادی جامعه‌ی کوردستان (جنبش آزادی)-شعبه اقلیم کرکوک، پایان هماهنگی‌های لازم برای مراسم نوروز کرکوک را اعلام کرد.

سوران سردار عضو دسته تدارکات و سخنگوی مراسم نوروز جنبش آزادی کوردستان در اقلیم کرکوک با آژانس خبری فرات (ANF) صحبت کرد و از اتمام آمادەکاریهای لازم برای این مراسم خبر داد، بعلاوه زمان و مکان برگزاری مراسم را اعلام نمود.

سوران سردار گفت: ما بەعنوان کمیته تدارکات مراسم نوروز در کرکوک، با روشن کردن آتش، مراسم نوروز و آغاز سال نو کوردی را جشن می‌گیریم. همچنان که مردم نیز می‌دانند ما هر سال بەعنوان جنبش آزادی کوردستان- شعبه اقلیم کرکوک، مراسم نوروز را برگزار می‌کنیم، امسال هم مانند سالهای پیش در منطقه شیوه سور از توابع ناحیه تق تق مراسم را برگزار می‌کنیم.

همچنین درباره زمان برگزاری مراسم این عضو کمیته تدارکات گفت:

فردا، روز جمعه برابر با ١٧ مارس با شعار (نوروز نماد قیام خلقها برای ماندن و زندگی و آزادی است) مراسم نوروز کرکوک در منطقه شیوه سور از توابع تق تق در ساعت ۱ بعد از ظهر برگزار می‌شود.

در پایان سوران سردار به نمایندگی از دسته تدارکات مراسم نوروز خطاب به اهالی کرکوک و باشور کوردستان گفت: از همه شخصیتها، نهادها، احزاب سیاسی، همه اقشار کرکوک و باشور کوردستان دعوت می‌کنم که فردا روز جمعه ١٧ مارس در مراسم نوروز کرکوک شرکت کنند تا باهم جشن سال جدید کوردی را برگزار نماییم.