عملیات گریلایی علیه پایگاه ارتش غاصب ترک در باشور کوردستان؛ انهدام یک تانک، هلاکت ۶ نظامی ترک

گریلاهای جنبش آزادی کوردستان پایگاه‌های رژیم اشغالگر ترک در کانی‌ماسی و بامرنی را هدف قرار دادند. در این عملیات‌ها یک تانک منهدم شد.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات عملیات‌های گریلایی علیه ارتش اشغالگر ترک را منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"عملیات نیروهای ما علیه ارتش اشغالگر ترک ادامه دارند. ارتش اشغالگر ترک تمامی شیوه‌های جنگ پلید از جمله سلاح شیمیایی را علیه سنگرهای جنگ گریلا بکار گرفته است، اما با این همه همچنان هیچ دستاوردی نداشته است.

در عملیاتهای گریلاهای ما ۶ اشغالگر کشته و ٢ اشغالگر زخمی شدند. یک تانک منهدم گردید.

در عرصه آواشین

روز ١٠ می ساعت ١۶:٢٠ نیروهای یژاستار با سلاح سنگین اشغالگران را در منطقه ورخله هدف قرار دادند. در این عملیات ٢ اشغالگر کشته و ٢ تن دیگر زخمی شدند.

روز ١٠ می از ساعت ١٣:١٠ الی ١٨ نیروهای یژاستار ما با سلاح سنگین مواضع اشغالگران را در منطقه ورخله با موفقیت هدف قرار دادند.

در عرصه زاپ

در ٩ و ١٠ می نیروهای ما با سلاح سنگین اشغالگران پیرامون سنگرهای منطقه کوروژارو را هدف قرار دادند.

١٠ می نیروهای یژاستار ما از ساعت ١۵:٣٠ الی ٢٠:٣٠ اشغالگران پیرامون سنگرهای جنگ تپه شهید شمدین در کوروژارو را با سلاح سنگین هدف قرار دادند.

١٠ می ساعت ١٣ اشغالگرانی که درصدد قطع درختان پیرامون منطقه تپه شهید جودی در ارتفاعات کارکر بودند هدف قرار گرفته و یک اشغالگر کشته شد.

١٠ می از ساعت ١٢ الی ٢١ دشمن با سلاح شیمیایی مواضع جنگ تپه شهید برخودان در ارتفاعات شهید شاهین را هدف حمله قرار داد.

در عرصه متینا

١٠ می ساعت ١۴:۵۵ پایگاه کانی ماسی ارتش اشغالگر ترک در بخش آمیدی استان دهوک هدف عملیات نیروهای ما با سلاح سنگین قرار گرفت.

١٠ می ساعت ١۶ نیروهای ما پایگاه ارتش اشغالگر ترک در منطقه بامرنی باشور کوردستان را هدف قرار داندد. در نتیجه عملیات موفقیت‌آمیز نیروهای ما یک تانک در این پایگاه منهدم شده و ٣ اشغالگر کشته شدند.

تداوم حملات هوایی دشمن

حملات گسترده ارتش اشغالگر ترک به مناطق حفاظتی میدیا ادامه دارند.

در روزهای ٩ و ١٠ می دامنه‌های تپه شکیف در خاکورک از سوی توپخانه‌های مرزی هدف حمله واقع شدند.

١٠ می ساعت ١٧:۴٠ هواپیماهای جنگنده منطقه دشتا کافیه در عرصه گاره را بمباران کردند.

١٠ می شب‌هنگام مناطق تپه جودی، تپه اف‌ام، تپه آمیدی در عرصه زاپ ٧ بار از سوی هواپیماهای جنگنده بمباران شدند. هامن روز پایگا‌های مرزی تپه هکاری در عرصه متینا را آماج حملات توپخانه‌ای قرار دادند.

١٠ می مناطق شهید شاهین، چیارش، کوروژارو، شهید هارون، تپه شهید شمدین، تپه جنهم. چمچو، ساجا، کارکر و شکفتا بریندارا در عرصه زاپ ده‌ها بار از سوی بالگردهای تهاجمی و ٩ بار توسط هواپیماهای جنگنده بمباران شدند."