عملیات یگانهای انتقامی برای گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده عگید جفیان

یگانهای انتقامی شهید ساکنیه جانسیز در شهرهای وان و آمد در شمال کوردستان ارتش اشغالگر ترک را مورد حمله قرار دادند. در الیح نیز اداوت راه‌سازی مورد حمله قرار گرفته و یک دستگاه بولدوزر درهم شکسته شد.

یگانهای انتقامی شهید ساکنیه جانسیر در اطلاعیه‌ای اعلام نمودند زمان انتقام و حملات همه جانبه به ارتش ترک فرارسیده است. در این بیانیه آمده است که زمان آزادی رهبر آپو و خلق ما است. در بخش دیگری از این بیانیه امده است که این یگانها در سه شهر شمال کوردستان علیه اشغالگران دولت ترک دست به عملیات زده‌اند.

در ۱۳ اکتبر یک افسر اطلاعاتی نیروهای ویژه ژاندارمری در منطقه آرتمتان شهر وان به مجازات رسیده است. در ۱۲ اکتبر نیز در شهرک سخکه از توابع وان یک بازرسی نظامی ارتش ترک منفجر شده است. همچنین در ۱۲ اکتبر در منطقه ایاز ۱، محله جدید شهر وان یک گشتی ارتش ترک مورد حمله قرار گرفته است. در همین روز در منطقه هلال نیز یک بولدوزر راهسازی گماشتگان شهرداری به آتش کشیده شده است. در ۱۱ اکتبر نیز در منطقه فارقین از توابع آمد دو مرکز واحدهای نظامی ارتش اشغالگر ترک با بمب صوتی مورد حمله قرار گرفته است.

واحدهای انتقامی کورد در این بیانیه اعلام کرده اند که این مجموعه عملیات به منظور گرامیداشت یاد و خاطره فرمانده منطقه بوتان و عضو شورای نظامی نیروهای مدافع خلق، شهید عگید جفیان صورت گرفته است.