نیروهای مدافع خلق: ۵ نظامی ترکیه به هلاکت رسیدند

در عملیات گریلاهای آزادی کوردستان ۴ اشغالگر ترک از پای درآمدند، یک پهباد و یک سنگر متجاوزان منهدم گردید.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات تازه‌ای را از عملیات‌های گریلا علیه ارتش متجاوز ترک منتشر کرد.

در اطلاعیه آمده است:

"گریلاهای آزادی کوردستان همچون نیروهای اساسی مدافع خلقمان در مقابل حملات اشغالگرانه برخودانی تاریخی را به نمایش گذاشته‌اند. در عملیات‌های تیم‌های سیار گریلایی ما ۴ متجاوز کشته و ٢ تن دیگر زخمی شدند. همچنین یک پهپاد و یک موضع سلاح سنگین دشمن منهدم گردیدند.

ه.پ.گ اعلام کرده است که روز ٢ آگوست در چارچوب کارزار انقلابی شهید ساواش مرعش جنگ خابور یک اشغالگر در تپه آمیدی مجازات شد و تک‌تیراندازان یژاستار نیز در تپه جودی یک اشغالگر را از پای درآوردند.

همچنین در همین روز در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس در عرصه زاپ ٢ اشغالگر در منطقه مقاومت شکفتا بریندارا کشته شده و ٢ اشغالگر دیگر زخمی شدند.

ارتش اشغالگر ترک سنگرهای جنگ مناطق مقاومت تپه آمیدی و تپه اف‌ام را ١۵ بار با بمب‌های هسته‌ای تاکتیکی و سلاح‌های شیمیایی هدف بمباران قرار است. همچنین مناطق گاره و متینا را ١١ بار توسط هواپیماهای جنگنده و مناطق تپه جودی، تپه  اف‌ام و کوروژارو را ٢۶ بار توسط بالگردهای تهاجمی بمباران کرده است. پایگاه‌های مرزی نیز ده‌ها بار با اوبوس و سلاح سنگین به توپباران منطقه متینا پرداختند.