نیروهای مدافع خلق کوردستان: ٣ اشغالگر کشته شدند

گریلاهای ه.پ.گ و یژا ستار در جولمرگ به میان نظامیان اشغالگر ترک نفوذ کردند. در اطلاعیه ه.پ.گ آمده است:"٣ اشغالگر کشته شدند، دو کانتینر، محل صرف غذای سربازان، ٢ دوربین مداربتسه و ٢ پروژکتور هم منهدم شدند."

مرکز خبررسانی و رسانه‌ی نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در اطلاعیه ه.پ.گ آمده است:

"نیروهایمان در چارچوب کارزار «زمان آزادی فرارسیده است» ساعت ١٧:۵٠ روز ١٣ اکتبر (٢٢ مهر) در منطقه روباروک استان جولمرگ از دو محور به قلب نظامیان دشمن مستقر در تپه هلی‌کوپتر نفوذ کردند.

در محور اول دو کانتینر و محل صرف غذای اشغالگران هدف قرار گرفته و منهدم گردیدند، در این مرحله ٣ اشغالگر به سزای اعمالشان رسیدند. محور دوم نیز برجک‌ها و سنگرهای دشمن را هدف قرار داد. تعداد تلفات دشمن در این محور در دست نیست. در این عملیات در مجموع ٣ اشغالگر کشته شدند، ٢ کانتینر، محل صرف غذای سربازان ترک، ٢ دوربین مدار بسته و ٢ نورافکن منهدم شدند و مواضع دشمن درهم کوبیده شد.

جزئیات شناسنامه‌های دو شهید

ارتش اشغالگر ترک روز ٢۶ سپتامبر روستای دیرشو در دامنه کوهستان گابار استان شرنخ را در فاصله ساعت ١٧:٣٠ تا ٢٢:٣٠ شب بمباران کرد. ارتش اشغالگر ترک روز ٢٨ سپتامبر در همین روستا از ساعت ۶ صبح تحرکاتی را آغاز کرد و غروب همانروز به عقب‌نشینی کرد. در جریان تحرکات اشغالگران دو رفیقمان به نام‌های «سمکو» و «آمارگی» به شهادت رسیدند.

جزئیات شناسنامه رفقای شهید به شرح زیر است:

   نام و نام خانوادگی: نایف بولدوک

   کد سازمانی: سمکو بوتان

   محل و سال تولد: شرنخ

   نام مادر – نام پدر: آمنه - عثمان

  تاریخ و محل شهادت: ٢٨ سپتامبر ٢٠٢٠ / کوهستان گابار


   نام و نام خانوادگی: چیچک بنزر

   کد سازمانی: آمارگی دورشین خرزان

   محل و سال تولد: آیدین

   نام مادر – نام پدر: فاطمه - عابد

  تاریخ و محل شهادت: ٢٨ سپتامبر ٢٠٢٠ / کوهستان گابار

ه.پ.گ یاد و خاطره شهید سمکو و شهید آمارگی را گرامی داشته ضمن ابراز تسلیت به خانواده گرانقدر آنان و خلق میهن‌دوست بوتان و خلق کوردستان با آرمان‌های شهیدان راه آزادی کوردستان تجدید میثاق کرده است.

بمباران مناطق حفاظتی مدیا

دولت اشغالگر ترک حملات هوایی و بمباران مناطق حفاظتی مدیا را ادامه می‌دهد.

١٣ اکتبر مزارع روستای یکمال در عرصه متینا از سوی هواپیماهای جنگنده ترکیه بمباران شد.

از ساعت ١٣:۵٥ تا ١۴:۵٠ روز ١۴ اکتبر جنگنده‌های ارتش متجاوز ترکیه اطراف روستاهای شکفتیان و بلنباز واقع در منطقه مروکی عرصه گاره را بمباران کردند. خسارات فراوانی به مزارع روستائیان وارد شد.

ساعت ١٠:٣٠ روز ١۵ اکتبر هواپیماهای جنگنده دشمن منطقه سنینه در عرصه خاکورک را بمباران کردند.

در این حملات هیچ زیانی به نیروهایمان وارد نشده است."