ی.پ.ژ: مناطق تحت اشغال مزدوران اردوغان و داعش را همچون کوبانی آزاد می‌كنیم

​​​​​​​فرماندهی کل ی.پ.ژ به مناسبت ۶ سالگرد آزادی کوبانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان مقاومت افزوده است؛ با روح مقاومت کوبانی تمامی شهرها و مناطق تحت اشغال دشمن بشریت یعنی مزدوران اردوغان و تبهکاران داعش را آزاد می‌کنیم.

فرماندهی کل یگان‌های مدافع زن (ی.پ.ژ) به مناسبت سالگرد ششم آزادسازی کوبانی بیانیه‌ای منتشر کرده و می‌افزاید:" آزادی مهد مقاومت، کوبانی را در ۶مین سالگرد آن، نخست به رهبر خلق‌ها رهبر آپو، تمامی رفقایی که روحیه فداییگری خود به سمبل مقاومت خلق‌ها مبدل شده‌اند، خانواده شهیدان، تمامی مبارزان رهرو راه حقیقت، همه دوستان خلق کورد و بشریت پیشرو تبریک می‌گوییم.

در کوبانی علیه وحشیگری دشمن بشریت یعنی داعش جنگیدیم. مقاومت خلق‌های منطقه با فلسفه زندگی آزاد لحظه به لحظه و از سوی فرزندان قهرمان الهه‌‌‌های مزوپوتامیا همچون آرین و ریوان رقم خورد که نام خود را در تاریخ بشریت با حروف زرین نوشتند. اگر چه ۶ سال از مقاومت کوبانی سپری شده باشد می‌توان گفت مبارزانی که نام خود را در تاریخ بشریت نوشته‌اند امروز نیز پیشاهنگان تمامی زنان مبارز هستند. امروز در تمامی عرصه‌های زندگی رهروان راه آرین و آوستا با روح مقاومت کوبانی، با قهرمانی رزمنده مبارز جان خود را فدای آزادی تمامی خلق‌ها کردند. ما می‌بینیم که امروز هزاران زن مبارز و زنانی که قلب آنان برای آزادی می‌تپد مبارزه را به پیش برده و مقاومت می‌نمایند."

فرماندهی کل ی.پ.ژ در ادامه می‌افزاید:"امروز هم ما با همان صدایی که ازادی کوبانی را فریاد زده‌ایم، با روح مقاومت کوبانی شهرهای اشغالی تحت کنترل دشمنان بشریت یعنی مزدوران اردوغان و تبهکاران داعش را آزاد خواهیم کرد. آزادی و پیروزی‌ای که در کوبانی دیده شد را در سه شهر دیگر تحت اشغال نیز جشن خواهیم گرفت.

در پایان با یاد رفیق آوستا خابور به تمامی شهیدان انقلاب روژاوا ادای دین می‌کنیم و در مقابل آنان سر تعظیم خم می‌کنیم. ششمین سالگرد آزادی کوبانی را به تمامی بشریت تبریک می‌گوییم. ما همچون فرماندهی ی.پ.ژ مراتب شادی و مسرت خود را نسبت به این روز اعلام می‌داریم. برای به اهتزاز درآوردن پرچم پیروزی و تحقق آرزوها و آرمان‌های رفقایمان که ما را به امروز رسانده‌اند مبارزات را در تمامی عرصه‌ها ارتقا می‌دهیم."