نیروهای مدافع خلق: ١١ ارتشی ترکیه کشته شدند

در عملیات گریلاهای آزادی کوردستان ١١ ارتشی ترکیه از پای درآمدند، یک خودرو زرهی از نوع تویوتا و یک سنگر دشمن منهدم شدند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای جزئیات تازه‌ای را از عملیات‌های گریلایی منتشر کرده است.

بنابر گزارش ه.پ.گ روز ٢٣ آگوست/ ١ شهریور تیم‌های سیار ه.پ.گ در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس در خاکورک یک خودرو تویوتا را در منطقه لیلکان هدف عملیات انفجاری قرار دادند در این عملیات ۴ ارتشی ترکیه کشته شدند و خودرو مذکور به تمامی منهدم گردید.

٢٨ آگوست در منطقه تپه شهید شاهان خاکورک نیروهای گریلا با سلاح سنگین ٣ اشغالگر ترک را به هلاکت رساندند و یک سنگر را منهدم کردند.

٢٧ آگوست در چارچوب کارزار انقلابی شاهین‌های زاگرس در زاپ تیم‌های سیار یژاستار در عملیات انفجاری ٢ اشغالگر ترک را در نزدیکی تونل‌های جنگ تپه شهید آرژین از پای درآوردند. گریلاهای یژاستار با حضور بر سر اجساد نظامیان کشته شده ترکیه ٢ قبظه سلاح MPT-55، ٢ دوربین شب، یک رادار و یک چراغ قوه را به غنیمت گرفتند. ه.پ.گ اعلام کرده است که عملیات یژاستار در انتقام خون سه گریلای شهید به نام‌های دوغان، کارکر و روژدا به انجام رسیده است.

٢٨ آگوست در دو عملیات تیم‌های سیار در منطقه چمچو و منطقه تپه جودی، ٢ اشغالگر در عملیات تک‌تیراندازان گریلا کشته شدند.

حمله با تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی و بمب‌های شیمیایی ارتش ترک

ه.پ.گ در ادامه گزارش از تداوم حملات رژیم جنایت‌پیشه ترکیه به سنگرها و تونل‌های جنگ گریلا خبر داده و می‌افزاید: روز ٢٨ آگوست سنگرهای جنگ مناطق تپه جودی، شکفتا بریندارا و ساجا ۶ بار با تسلیحات هسته‌ای تاکتیکی و سلاح‌های شیمیایی بمباران شدند. همچنین منطقه مقاومت شکفتا بریندارا در این روز با پهپادهای انتحاری بمباران شد.

بمباران هواپیماهای جنگنده و بالگردهای تهاجمی ارتش متجاوز ترکیه

٢٧ و ٢٨ آگوست مناطق تپه آمیدی، چمچو و ساجا، ٣١ بار توسط بالگردهای تهاجمی هدف حمله قرار گرفتند.

٢٨ آگوست هواپیماهای جنگنده مناطق تپه شهید عادل و تپه سیدا را ٨ بار بمباران کردند و پایگاه‌های مرزی ده‌ها بار مناطق مقاومت تپه جودی، تپه اف‌ام، چمچو، تپه سیدا و تپه شهید عادل را با توپ، تانک و کاتیوشا هدف حمله قرار دادند.