نیروهای مدافع خلق: ١١ نظامی رژیم متجاوز ترکیه به هلاکت رسیدند

ه.پ.گ اعلام کرد که در سلسله عملیات گریلایی در باکور و باشور کوردستان ١١ اشغالگر ترک به سزای اعمالشان رسیدند و ۶ اشغالگر هم زخمی شدند.

مرکز رسانه و مطبوعات نیروهای مدافع خلق کوردستان (ه.پ.گ) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که عملیات گریلایی در چارچوب کارزار‌های انقلابی ادامه دارند.

بنابر گزارش ه.پ.گ در عملیات‌ گریلایی روز ٣١ می در فاصله روستاهای عصیان و آقیره عرصه بستا ٣ اشغالگر کشته و یک اشغالگر بشدت زخمی شده است.

روز ٩ ژوئن گریلاهای یژاستار در منطقه تپه اورته عرصه متینا اشغالگران را هدف قرار دادند و در نتیجه ۴ اشغالگر را کشته و ۵ اشغالگر را زخمی کردند.

١٠ ژوئن در تونل‌های جنگ تپه اف‌ام عرصه متینا ٣ اشغالگر کشته شدند. در همین روز ١ اشغالگر از سوی تک‌تیراندازان گریلا در تپه اف‌ام به هلاکت رسید.

ه.پ.گ می‌افزاید که ارتش غاصب ترک در حمله به تونل‌های جنگ و مواضع گریلا  ٢۵ بار از سلاح شیمیایی استفاده کرده و مناطق نبرد با اشغالگران ۴٢ بار از سوی بالگردهای تهاجمی و هواپیماهای جنگنده بمباران شده است.

ه.پ.گ در بخش دیگری از اطلاعیه به مزدوران محلی (جاش) هشدار داده است که در تحت هیچ شرایطی نباید در جنگ علیه گریلا شرکت کنند، در غیر اینصورت آنها نیز همچون نظامیان اشغالگر ترک از سوی نیروهای گریلا هدف عملیات انتقامی قرار خواهند گرفت.